pozz2 Postad 10 November , 2006 Rapport Share Postad 10 November , 2006 Hur ska man spela en sån här hand? Alla sitter på fulla inköp Jag SB UTG limpar fold till mig som synar o BB checkar Jag träffar mellanpar på 28Q bräda, regnbåge. Ska ja här betta ut pott/halvpott för o kolla läget eller checka o lägga mig om nån bettar. Om jag bettar o får en syn ska jag då fortsätta eller ge upp handen om turn kommer lågt? Osv...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 10 November , 2006 Rapport Share Postad 10 November , 2006 Hur ska man spela en sån här hand? Alla sitter på fulla inköp Jag SB UTG limpar fold till mig som synar o BB checkar Jag träffar mellanpar på 28Q bräda, regnbåge. Ska ja här betta ut pott/halvpott för o kolla läget eller checka o lägga mig om nån bettar. Om jag bettar o får en syn ska jag då fortsätta eller ge upp handen om turn kommer lågt? Osv...... nu ska jag vara en tönt och påpeka att du ska posta i texas-forumet. är det NL eller FL? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pozz2 Postad 10 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2006 det var ett "ponera följande händelse" och det ska vara i NL. Srry missa de Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 10 November , 2006 Rapport Share Postad 10 November , 2006 betta pot och skit i det sen eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 10 November , 2006 Rapport Share Postad 10 November , 2006 1. Ge fan i att limpa en 8a i sb. 2. Om du istället har BB och får se floppen gratis. Spela mellanpar försiktigt. I princip kan du bara, antingen vinna en liten pott eller förlora en stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 10 November , 2006 Rapport Share Postad 10 November , 2006 1. Ge fan i att limpa en 8a i sb. 2. Om du istället har BB och får se floppen gratis. Spela mellanpar försiktigt. I princip kan du bara, antingen vinna en liten pott eller förlora en stor. Du foldar en åtta vad du än har för kicker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 10 November , 2006 Rapport Share Postad 10 November , 2006 1. Ge fan i att limpa en 8a i sb. 2. Om du istället har BB och får se floppen gratis. Spela mellanpar försiktigt. I princip kan du bara, antingen vinna en liten pott eller förlora en stor. Du foldar en åtta vad du än har för kicker? Förutom de gånger man har en 8 som kicker förståss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts