pozz2 Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 Hur ska man spela en sån här hand? Alla sitter på fulla inköp Jag SB UTG limpar fold till mig som synar o BB checkar Jag träffar mellanpar på 28Q bräda, regnbåge. Ska ja här betta ut pott/halvpott för o kolla läget eller checka o lägga mig om nån bettar. Om jag bettar o får en syn ska jag då fortsätta eller ge upp handen om turn kommer lågt? Osv...... Citera
mgps Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 Hur ska man spela en sån här hand? Alla sitter på fulla inköp Jag SB UTG limpar fold till mig som synar o BB checkar Jag träffar mellanpar på 28Q bräda, regnbåge. Ska ja här betta ut pott/halvpott för o kolla läget eller checka o lägga mig om nån bettar. Om jag bettar o får en syn ska jag då fortsätta eller ge upp handen om turn kommer lågt? Osv...... nu ska jag vara en tönt och påpeka att du ska posta i texas-forumet. är det NL eller FL? Citera
pozz2 Postad 10 November , 2006 Författare Rapport Postad 10 November , 2006 det var ett "ponera följande händelse" och det ska vara i NL. Srry missa de Citera
jojje2k Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 betta pot och skit i det sen eller nåt sånt Citera
cOP Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 1. Ge fan i att limpa en 8a i sb. 2. Om du istället har BB och får se floppen gratis. Spela mellanpar försiktigt. I princip kan du bara, antingen vinna en liten pott eller förlora en stor. Citera
jojje2k Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 1. Ge fan i att limpa en 8a i sb. 2. Om du istället har BB och får se floppen gratis. Spela mellanpar försiktigt. I princip kan du bara, antingen vinna en liten pott eller förlora en stor. Du foldar en åtta vad du än har för kicker? Citera
vetgirig Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 1. Ge fan i att limpa en 8a i sb. 2. Om du istället har BB och får se floppen gratis. Spela mellanpar försiktigt. I princip kan du bara, antingen vinna en liten pott eller förlora en stor. Du foldar en åtta vad du än har för kicker? Förutom de gånger man har en 8 som kicker förståss. Citera
Recommended Posts