kfluffie Postad 12 November , 2006 Författare Rapport Postad 12 November , 2006 (Ingen Nalle!! Ett pungdjur FFS!) Den anses ha stått modell för teddybjörnen, och med sitt "gulliga" utseende är den nu en stor turistattraktion. Alltså är även nallen/teddybjörnen ett pungdjur. Förresten får du ju ge nån liten extra ledtråd om nån ska ha chans att klonka namnet! Okej! Jag ska ge er en liten ledtråd, förutom kopplingen i avatarna. Ledtråd: numerisk analys och datalogi MVH //KF Citera
kfluffie Postad 12 November , 2006 Författare Rapport Postad 12 November , 2006 Ingen har haft rätt på "röda tråden"-frågan. Den extra ledtråden som jag gav kallas NADA på KTH. Och kopplingen mellan de olika avatarerna är ingen (alt. någon djup jäkel som inte gills). Alltså har min Koala inget namn! Jag säger hur som helst: Grattis Gyre! Han klonka alla rätt och fick 20 friska poäng, där ingen var knappt ens i närheten! MVH //KF Citera
Gyre Postad 12 November , 2006 Rapport Postad 12 November , 2006 Weehoo! You made my day! Snacka om att jag kommer sova gott inatt! Nu ska jag bara få bäst tid på Eurythmech's spel också Citera
Waggho Postad 12 November , 2006 Rapport Postad 12 November , 2006 Han klonka alla rätt och fick 20 friska poäng, där ingen var knappt ens i närheten! Öh vadå? Jag tyckte jag var hyfsat nära. Dessutom förstår ju alla att Gyre fuskade. BITTER. Citera
Gyre Postad 12 November , 2006 Rapport Postad 12 November , 2006 Han klonka alla rätt och fick 20 friska poäng, där ingen var knappt ens i närheten! Öh vadå? Jag tyckte jag var hyfsat nära. Dessutom förstår ju alla att Gyre fuskade. BITTER. Jag var faktiskt säker på 18 utav dem, sen de sista två hade jag ett par olika namn det kunde vara så jag sökte kaaanske lite för att bli säker... Citera
kfluffie Postad 13 November , 2006 Författare Rapport Postad 13 November , 2006 Han klonka alla rätt och fick 20 friska poäng, där ingen var knappt ens i närheten! Öh vadå? Jag tyckte jag var hyfsat nära. Dessutom förstår ju alla att Gyre fuskade. BITTER. Jag var faktiskt säker på 18 utav dem, sen de sista två hade jag ett par olika namn det kunde vara så jag sökte kaaanske lite för att bli säker... Noterbart var att jag inte hade listan med rätt svar med mig så jag använde din som Referens, ett rättningsfacit! Citera
kfluffie Postad 14 November , 2006 Författare Rapport Postad 14 November , 2006 Myssion ville även ha de korrekta svaren som kommer här: 1. Baloos 2. Gekko 3. Goose_strike 4. vetgirig 5. Nickefik 6. Iremmats 7. heltok 8. PrisonX 9. Opteron 10. iamivar 11. Bluwajt 12. Klyka 13. Ignatius 14. crillux 15. tetris 16. arsenalrulez 17. mike82 18. Wiznakh 19. snerki 20. Loveless Well Done Players! MVH //KF Citera
Loveless Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Räknas jag som kändis nu? Har alltid velat vara kändis. Citera
Bluwajt Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Räknas jag som kändis nu? Har alltid velat vara kändis. Skulle man kunna få fram någon sorts lista på hur många som kunde var och en? Skulle vara kul att veta hur många som kunde en själv iaf Citera
kfluffie Postad 14 November , 2006 Författare Rapport Postad 14 November , 2006 Albert: 1 2. Gekko 3, 4 5 6 iremmats 7 heltok 8 9 10 11 bluwajt 12 Klyka 13 14 Crillux 15 16 arsenalrules 17 wiznhak 18 19 snerki 20 Loveless Swalling: 1. - 2. Gekko 3. Goose_Strike 4. Vetgirig 5. Nickeflik? 6. Iremmats 7. Heltok 8. - 9. Operton 10. - 11. Bluwajt 12. Klyka 13. Ignatius 14. - 15. - 16. - 17. - 18. - 19. - 20. Loveless Adress till sökfunktionen: http://pokerforum.nu/forum/search.php Bluwajt: 1 Morbo, han är iaf avancerad pokerskribent 2 han e avancerad pokerskribent 3 4 vetgirig 5 6 iremmats 7 heltok, avancerad skribent här med 8 9 matilda 10 11 QoS? Wink 12 Klyka 13 Ignatius 14 crillux 15 Morbo 16 arsenalrulez 17 det är ett förnamn iaf, ev. följt av en siffra 18 Winzakh 19 hickmott 20 Loveless Eftersom min avatar var med borde jag få ett extrapoäng för att ja kunde tre avancerade. Snälla, snälla, snälla kf Very Happy Eurythmech: rätt säger på tre av dom här iaf, nån till som var bekant men guuuuud vad drygt det här var 4. Vetgirig 6. devalanteriel 10. Wiznakh 11. Klyka e: http://www.pokerforum.nu/forum/search.php'>http://www.pokerforum.nu/forum/search.php Koalan heter väl Teddy, liksom Smile[/i] Loveless: Men tilt. Har du någon aning om hur irriterande det är med en tråd som man inte får posta i. Det är värre än julklapparna under granen för en 7 åring! Myssion: 1. Baloos 2. Gekko 3. - 4. Vetgirig 5. Nickefik 6. Iréne-Mats (och det är fan bonuspoäng på den:)) 7. heltok 8. - 9. opteron 10. - 11. bluwajt 12. Klyka 13. ceritus 14. crillux 15. - 16. arzenal_rules 17. jose goetti 18. wiznahk 19. dollarturist 20. Loveless Sökfunktionen: http://pokerforum.nu/forum/search.php Och koalanallen heter BGVNIh-o-b-K-cc-a-j-wdL. Kunde gjort iaf...? Waggho: baloobas gekko ??? vetgirig nickefik iremmats heltok ??? opteron SaInT bluwajt klyka ignatius crillux ??? arsenalrulez ??? wiznakh snerki loveless http:://pokerforum.nu/forum/search.php vet ej namn på koalan Swedishsatisfact: tja. på ettan säger jag nog håkan allmender 2.cissi stjärtveck 3.urban rutig 4.ofelia offer 5.felicia slappfisa o sen heter apan på bilden adam och mer kan jag inte. tjoflöjt på dig Gyre: Here we go: 1. Baloos 2. Gekko 3. Goose_strike 4. vetgirig 5. Nickefik 6. Iremmats 7. heltok 8. PrisonX 9. Opteron 10. iamivar 11. Bluwajt 12. Klyka 13. Ignatius 14. crillux 15. tetris 16. arsenalrulez 17. mike82 18. Wiznakh 19. snerki 20. Loveless Extrafrågorna kommer senare Smile /Gyre Plala: 1. 2. 3. 4.vetgirig 5. nicke nyfiken 6.iremats 7.heltok 8. 9. 10. 11.bluewajt 12.klyka 13. 14.cyntax 15. 16.arsenalrulez 17.cassano 18. 19. 20.loveless Loka2: 1baloos 2gekko 3goose_strike 4 5nickefisk 6iremmats 7heltok 8 9 10 11 12Klyka 13 14crillux 15tetris adressen är tror jag http://www.pokerforum.nu/forum/search TheEmbassy: Körde direkt ur minnet. baloobas gekko pass vetgirig nickefik iremats heltok pass hyglo pass pass klyka ignatius (nåt sånt) pass pass pass wiznak pass loveless[/b] Citera
kfluffie Postad 14 November , 2006 Författare Rapport Postad 14 November , 2006 Räknas jag som kändis nu? Har alltid velat vara kändis. Skulle man kunna få fram någon sorts lista på hur många som kunde var och en? Skulle vara kul att veta hur många som kunde en själv iaf There you go! Citera
Bluwajt Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Räknas jag som kändis nu? Har alltid velat vara kändis. Skulle man kunna få fram någon sorts lista på hur många som kunde var och en? Skulle vara kul att veta hur många som kunde en själv iaf There you go! Wonderful kf Citera
Gyre Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Hur fick man fram sökfunktionen? Satt och klurade på den frågan flera sekunder utan resultat, var ju så upptagen med att skriva ner alla avatar-namn. Citera
kfluffie Postad 15 November , 2006 Författare Rapport Postad 15 November , 2006 Hur fick man fram sökfunktionen? Satt och klurade på den frågan flera sekunder utan resultat, var ju så upptagen med att skriva ner alla avatar-namn. Har man bra minne och bra "lägga märke till"-förmåga så skrev man: http://pokerforum.nu/forum/search.php Har man ingen karaktär eller är en allmän cheater så scrollar man upp och för musen över "sök" och ser adressen nere i raden längst ner (alt. kopierar genvägen) men då jag vet att alla här inte fuska så är jag inte orolig! MVH //KF Citera
Gyre Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Hur fick man fram sökfunktionen? Satt och klurade på den frågan flera sekunder utan resultat, var ju så upptagen med att skriva ner alla avatar-namn. Har man bra minne och bra "lägga märke till"-förmåga så skrev man: http://pokerforum.nu/forum/search.php Har man ingen karaktär eller är en allmän cheater så scrollar man upp och för musen över "sök" och ser adressen nere i raden längst ner (alt. kopierar genvägen) men då jag vet att alla här inte fuska så är jag inte orolig! MVH //KF Haha, TILT! Trodde man skulle hitta nån sökfunktion via något samband med avatarerna eller något. Fattade inte att du menade sökfunktionen här på PF. Tycker jag borde få ett poäng till retroaktivt! Citera
kfluffie Postad 15 November , 2006 Författare Rapport Postad 15 November , 2006 Hur fick man fram sökfunktionen? Satt och klurade på den frågan flera sekunder utan resultat, var ju så upptagen med att skriva ner alla avatar-namn. Har man bra minne och bra "lägga märke till"-förmåga så skrev man: http://pokerforum.nu/forum/search.php Har man ingen karaktär eller är en allmän cheater så scrollar man upp och för musen över "sök" och ser adressen nere i raden längst ner (alt. kopierar genvägen) men då jag vet att alla här inte fuska så är jag inte orolig! MVH //KF Haha, TILT! Trodde man skulle hitta nån sökfunktion via något samband med avatarerna eller något. Fattade inte att du menade sökfunktionen här på PF. Tycker jag borde få ett poäng till retroaktivt! Mycket vill ha mer! Citera
Myssion Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Trodde man skulle hitta nån sökfunktion via något samband med avatarerna eller något. Fattade inte att du menade sökfunktionen här på PF. För att ha så bra bildminne är du rättså dum. Eller nåt. Citera
Gyre Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Trodde man skulle hitta nån sökfunktion via något samband med avatarerna eller något. Fattade inte att du menade sökfunktionen här på PF. För att ha så bra bildminne är du rättså dum. Eller nåt. Jag led uppenbarligen av tillfällig sinnesförvirring. Var som besatt av alla avatarer! Citera
Waggho Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Haha, TILT! Trodde man skulle hitta nån sökfunktion via något samband med avatarerna eller något. Fattade inte att du menade sökfunktionen här på PF. Tycker jag borde få ett poäng till retroaktivt! Det enda du ska ha är minst två minuspoäng för de två avatarerna du fuskade med! Citera
Gyre Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Haha, TILT! Trodde man skulle hitta nån sökfunktion via något samband med avatarerna eller något. Fattade inte att du menade sökfunktionen här på PF. Tycker jag borde få ett poäng till retroaktivt! Det enda du ska ha är minst två minuspoäng för de två avatarerna du fuskade med! Haha. Second best is first loser? Citera
Waggho Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Haha. Second best is first loser? Åh du din... din... din Ken Lennaárd! Citera
Klyka Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 Woho! Alla kunde mig, vilken ära. Mn jag kunde rätt få (hälften kanske) o råkade skicka in först nu (pga att jag hade god karaktär o inte ville fuska genom att läsa tråden, så jag såg inte tt tävlingen redan var avgjord) Leve mig? Citera
Recommended Posts