Kvacke Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 Till någon av er vinnande FL-spelare som använder PT stats. två frågor här när jag försöker stämma av mitt blindförsvar i bb. Vad kan en lämplig Won when saw flopp % i bigblind vara ungefär? Vad ska en went to showdown % i bb vara ungefär? ska dessa ändras mycket när de blir shorthanded? Citera
omduvoresomjag Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 spelar bara SH wwsf ca 40 wtsd ca 30 Citera
Kvacke Postad 10 November , 2006 Författare Rapport Postad 10 November , 2006 tack =) vad bör bb-förlusten ligga på för att man ska vara nöjd? Citera
Kvacke Postad 10 November , 2006 Författare Rapport Postad 10 November , 2006 Föresten. Försöker för övrigt gå igenom mina alla mina pt stats för att hitta luckorna i mitt spel. Skulle vara trevligt att ex hitta stats av vinnande spelare att jämföra med. Nån som vet nåt speciellt bra ställe för utvärdering av PT-stats? Citera
Recommended Posts