Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag aktiverade medgångsriggen idag på iPoker (att ja itte tänkt på det innan) ;)

Table "TURBO" Sheridan (6 max)

Seat 1: Hero ( $178.90 )

Seat 5: GnuuB ( $40.10 )

Seat 6: cpr59310712 ( $50.50 )

Seat 8: Joerggerlach1967 ( $45.60 )

Seat 10: Toppaluva ( $23.15 )

Joerggerlach1967 posts Small Blind $0.50

Toppaluva posts Big Blind $1

Dealing cards

Your cards Jc Jh [Hero]

Hero calls $1

GnuuB raises $5

cpr59310712 calls $5

Joerggerlach1967 calls $4.50

Toppaluva folds

Hero calls $4

Dealing Flop 2c 2h Js

Joerggerlach1967 checks

Hero checks

GnuuB checks

cpr59310712 checks

Dealing Turn 2c 2h Js Kh

Joerggerlach1967 checks

Hero bets $20

GnuuB calls $20

cpr59310712 calls $20

Joerggerlach1967 folds

Dealing River 2c 2h Js Kh Jd

Hero bets $26

GnuuB goes All-in $15.10

cpr59310712 folds

GnuuB shows 2s 2d

Winner is Hero $120.10

Postad
Kikar under options, men hittar inte den inställningen. Måste man maila dem?

EDIT: nh sir

jepp: i mailaet ska det stå:

jag vill inte spela på er riggade jävla skitsajt längre!

Postad

Det är uppenbarligen riggat för att en sak som har en drygt 2% chans att inträffa, faktiskt inträffar, i det långa loppet, ungefär en gång på 50.. få se nu... :roll: ja, 46 mot 1 räknar man möjligen efter turn, det är ju mer än dubbelt så sannolikt som att t.ex att floppa en färg ´som är 118 mot 1, eller hur var det? till syvene o sist är det bara 52 kort i en kortlek, kan liksom inte komma några andra kort än dessa få. Det är inte som att pricka en lottorad direkt... om jag gissar vilket kort som kommer att komma så kommer jag i genomsnitt ha rätt en gång på c:a 50, klart som fan att det händer relativt ofta om jag spelar hundratals pokerhänder dag efter dag... ja måste slutligen tillägga att trots detta är jag själv naturligtvis fullt övertygad om att alla siter i själva verket är riggade.

Postad
Det är uppenbarligen riggat för att en sak som har en drygt 2% chans att inträffa, faktiskt inträffar, i det långa loppet, ungefär en gång på 50.. få se nu... :roll: ja, 46 mot 1 räknar man möjligen efter turn, det är ju mer än dubbelt så sannolikt som att t.ex att floppa en färg ´som är 118 mot 1, eller hur var det?

men lol

edit:

Senast ändrad av SGx den 2006-11-08 20:48:03, ändrad totalt 1 gång
:heart:
Postad
Det är uppenbarligen riggat för att en sak som har en drygt 2% chans att inträffa, faktiskt inträffar, i det långa loppet, ungefär en gång på 50.. få se nu... :roll: ja, 46 mot 1 räknar man möjligen efter turn, det är ju mer än dubbelt så sannolikt som att t.ex att floppa en färg ´som är 118 mot 1, eller hur var det?

LOL på dig