snudde Postad 8 November , 2006 Rapport Share Postad 8 November , 2006 hallå allihopa som den interaktionsdesignsfetishist jag börjar bli av att plugga sånt så undrar jag om det kommer gå att köra Wii på monitorn, en samsung 204B, ha googlat runt lite men inte hittat nåt klart svar som jag har hängt med i eller hur man gör. tacksam för hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 8 November , 2006 Rapport Share Postad 8 November , 2006 Skulle tippa att wii kommer med olika kablage och med antingen komponent eller vga kabeln så kommer det gå. Bara en gissning dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 8 November , 2006 Rapport Share Postad 8 November , 2006 Kommer nog säljas tillbehör som gör det möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 8 November , 2006 Rapport Share Postad 8 November , 2006 Hittills har det varit rätt mycket krångel med sånt, förutom för DC- och Xbox 360-ägare. PS3 lär också erbjuda möjligheten, så Nintendo borde väl rent logiskt göra det de också, men man vet inte. De kan få för sig att exkludera det för att få ned priset t.ex. Den som väntar får se... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 8 November , 2006 Rapport Share Postad 8 November , 2006 Skulle vara en fördel också att man får tag i en Wii. Är f*n princip fullbokad överallt, och Nintendo tänker bara lansera en liten % av de 4 miljoner de släpper i Europa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Falcy Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 Skulle vara en fördel också att man får tag i en Wii. Är f*n princip fullbokad överallt, och Nintendo tänker bara lansera en liten % av de 4 miljoner de släpper i Europa. Håll koll på webhallen.com, dem har fortfarande inte börjat sin kamanj. Dem avvaktar på pris etc. Men när dem väl drar igång så gäller det att vara med. Dem lär ju få några hundra exemplar iallafall. / Peace Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts