Miami Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 Jag söker en NL-coach som kan hjälpa mig med mitt spel. Det jag vill göra är att jag spelar in 10-15 minuter med Camtasia som jag skickar över för koll och så går vi igenom felen. Eller så skickar jag typ 200 hhs i följd som man kan kolla i PT om det är enklare? Pris? Det får vi lösa när vi vet hur vi ska göra. Komigen nu!! PMa mig!! * Flytt till Poker OT - QoS * Fixar lite med Rubriken så det ser vettigt ut... Miami Citera
eurythmech Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 Visst, inte för att jag förstår hur det ska hjälpa... Citera
The Grand Bark Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 Både jag och mitt busskort flinar brett. Citera
listig Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 Visst, inte för att jag förstår hur det ska hjälpa... Seriöst, du kan bli något stort. Citera
Henkeman Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 En coach måste nog kolla på längre perioder än 10-15 minuter skulle jag tro, annars hjälper det som sagt inte så mycket (om det inte är de absolut enklaste felen som ska åtgärdas) Citera
Miami Postad 8 November , 2006 Författare Rapport Postad 8 November , 2006 En coach måste nog kolla på längre perioder än 10-15 minuter skulle jag tro, annars hjälper det som sagt inte så mycket (om det inte är de absolut enklaste felen som ska åtgärdas) Mer än en gång. Citera
Miami Postad 23 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 23 Juli , 2007 BUMP! Någon som är intresserad? Handlar inte om speciellt mkt tid, stämma av via video eller att du kollar när jag lirar 1 gång i veckan eller varannan vecka, nåt i den stilen. Mest NL 400 kommer det vara, är tanken.... Komigen nu och PMa mig, är ju kul att coacha! Speciellt mig om jag får säga det själv, jag är mkt trevlig. Citera
Recommended Posts