Beef__Cake Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 Fi är lite lös och synar gärna pf med div suitade kort som 63s osv men inte sett så mkt ännu. ***** Hand History for Game 5422568136 ***** $100 NL Texas Holdem - Tuesday, November 07, 19:48:41 ET 2006 Table Jackpot #1309451 (Real Money) Seat 1 is the button Total number of players : 6 Seat 5: Beef__Cake_ ( $197.49 ) Seat 6: Pokermamita ( $170.01 ) Seat 4: pokergirl476 ( $24.06 ) Seat 3: calypsokid ( $148.24 ) Seat 1: kokopelli64 ( $48.20 ) Seat 2: Ll4now4ar ( $97 ) Ll4now4ar posts small blind [$0.50]. calypsokid posts big blind [$1]. ** Dealing down cards ** Dealt to Beef__Cake_ [ Kd Ad ] pokergirl476 folds. Beef__Cake_ raises [$4]. Pokermamita calls [$4]. kokopelli64 folds. Ll4now4ar folds. calypsokid folds. ** Dealing Flop ** [ 7h, 9s, Kh ] Beef__Cake_ bets [$6]. Pokermamita calls [$6]. ** Dealing Turn ** [ 4c ] Beef__Cake_ bets [$13]. Pokermamita calls [$13]. ** Dealing River ** [ 8s ] Beef__Cake_ checks. Pokermamita bets [$25]. Nu är frågan är detta ett värdebett av ett 2 par eller vad? 78, 89 kanske? Tycker han borde släppt de händerna på turn dock. Ett set borde raisat minst på turn tycker man. Tycker även tex en KQ borde hört av sig tidigare eller kanske checkat river. Nå vad har han här oftast? Citera
iamivar Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 Sämre K, färgdrag eller något som slår dig. I den ordningen tror jag. Du kan väl ändå inte ens överväga att folda? Citera
Lolle Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 Detta är så basic så du måste veta detta tycker jag, syn alla gånger man checkar nästan river här för värde från hans bluff så är det bara. Han kanske har dig slagen men det går inte lägga så är det bara finns massa liknande händer i handanalysdelen... Citera
rickie Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 Tror att missade färgdrag och slöspelade sets är det man stöter på oftast här. Citera
retorik Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 Kan även ligga ute en J-10, men jag hade synat ned. Är så många, som sagt, som gör det bettet med missat färgdrag- Citera
Beef__Cake Postad 8 November , 2006 Författare Rapport Postad 8 November , 2006 Detta är så basic så du måste veta detta tycker jag, syn alla gånger man checkar nästan river här för värde från hans bluff så är det bara. Han kanske har dig slagen men det går inte lägga så är det bara finns massa liknande händer i handanalysdelen... Nu handlade det inte om det utan att jag helt enkelt undra vad han oftast har för hand här, relativt till hans riverbett. Är detta ett typiskt värdebett? missad flush bett? Eller trycker de på mer med en bluff? Tycker det är en berättigad fråga att analysera lite på. Blanda inte in om jag vet saker eller inte....det får du veta sen. Citera
Nisse Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 Detta är så basic så du måste veta detta tycker jag, syn alla gånger man checkar nästan river här för värde från hans bluff så är det bara. Han kanske har dig slagen men det går inte lägga så är det bara finns massa liknande händer i handanalysdelen... Nu handlade det inte om det utan att jag helt enkelt undra vad han oftast har för hand här, relativt till hans riverbett. Är detta ett typiskt värdebett? missad flush bett? Eller trycker de på mer med en bluff? Tycker det är en berättigad fråga att analysera lite på. Blanda inte in om jag vet saker eller inte....det får du veta sen. Grejen är väl att handen är jätteointressant och jättestandard? Är han en vanlig tomte har han missat drag, sämre kung, bluff tillräckligt ofta för att det ska vara en bajsenkel syn. Sen kan ju ingen av oss säga vilket sorts bet som är ett typiskt "missat färgdragsbet" för just den här spelaren. Citera
Lolle Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 Detta är så basic så du måste veta detta tycker jag, syn alla gånger man checkar nästan river här för värde från hans bluff så är det bara. Han kanske har dig slagen men det går inte lägga så är det bara finns massa liknande händer i handanalysdelen... Nu handlade det inte om det utan att jag helt enkelt undra vad han oftast har för hand här, relativt till hans riverbett. Är detta ett typiskt värdebett? missad flush bett? Eller trycker de på mer med en bluff? Tycker det är en berättigad fråga att analysera lite på. Blanda inte in om jag vet saker eller inte....det får du veta sen. Det är möjligt att jag denna gången bara denna inbillar mig att du la till den sista delen där i handen efter vi svarat men jag kan inte minnas att jag såg det innan. Om det var där ber jag om ursäkt kanske misstog det med en annan hand. JT låter faktiskt riktigt möjlig när man tänker på bullybuster, set tror jag inte på så JT eller missat färgdrag. Edit: Han hade visst ändrat inlägget eftersom jag är säker att han gjort det i det andra inlägget, barnsligt! Citera
cell Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 du säger att han kan spela händer som 63s, då finns väl även chans att han har spelat 6h 10h här och värdebetar hålpipan på river. Går nog inte att folda här, men antagligen är du slagen. Citera
Beef__Cake Postad 8 November , 2006 Författare Rapport Postad 8 November , 2006 Det är möjligt att jag denna gången bara denna inbillar mig att du la till den sista delen där i handen efter vi svarat men jag kan inte minnas att jag såg det innan. Om det var där ber jag om ursäkt kanske misstog det med en annan hand. JT låter faktiskt riktigt möjlig när man tänker på bullybuster, set tror jag inte på så JT eller missat färgdrag. Edit: Han hade visst ändrat inlägget eftersom jag är säker att han gjort det i det andra inlägget, barnsligt! OMG är du mytoman? jag har inte ändrat något i mina inlägg vart du får det ifrån är vansinne.....barnslig var ordet, patetiska försök att smutskasta andra med lögner Citera
Beef__Cake Postad 8 November , 2006 Författare Rapport Postad 8 November , 2006 Grejen är väl att handen är jätteointressant och jättestandard? Är han en vanlig tomte har han missat drag, sämre kung, bluff tillräckligt ofta för att det ska vara en bajsenkel syn. Sen kan ju ingen av oss säga vilket sorts bet som är ett typiskt "missat färgdragsbet" för just den här spelaren. Ja jag håller fullständigt med om att den är jättestandard det vet jag också och jag synade där med lätthet även om jag kände mig slagen faktisk. Och nej det kan vara svårt att veta med en specifik spelaren hur hans bluffar ser ut osv. Men många ggr tycker jag nog faktiskt man kan känna igen en viss bett och att vissa bett mer ligger åt bluff hållet osv. Är ju enkel hand så, jag vet.. tänkte väl mest kolla hur andra uppfattar situationen och om det jag analyserade runt stämmer in någorlunda. Citera
Recommended Posts