Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Spelar inte bra just nu. Lirade 20 min nu men känner att tilten är nära. Floppade bl.a. set med 7orna med ess på brädan. Känner att fi har AA men trycker ändå in pastejen. Fyfan skärpning!

Speltid: 20 min

Resultat: -$114

• Svars 477
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Körde ytterligare ett långpass inatt. Har inte flytet inne just nu alltså. Sliter och sliter och letar efter dom riktigt feta potterna och då blir det lätt att man överspelar vissa händer. Kom in i en tråkig slowspelperiod också, amatör som man är! Jaja bara att tugga kätting nu och spela tight abc-poker. Trenden måste ju vända snart.

Speltid: 4 tim 45 min

Resultat: +$58

Postad

Eftermiddagspass nu. Blev en ganska bra session trots allt. Lägger upp den sista handen jag spelade för granskning!

- gladrock sitting in seat 1 with $99.00

- Rallykalle sitting in seat 2 with $91.75

- Kapuff sitting in seat 3 with $110.90

- _The_Rock_ sitting in seat 4 with $42.10

- Piiit sitting in seat 5 with $68.40 [Dealer]

- cabbageworm sitting in seat 6 with $101.50

cabbageworm posted the small blind - $0.50

gladrock posted the big blind - $1.00

** Dealing card to Rallykalle: Ace of Spades, King of Spades

Rallykalle raised - $4.00

Kapuff folded

_The_Rock_ folded

Piiit called - $4.00

cabbageworm folded

gladrock folded

** Dealing the flop: Ace of Clubs, 3 of Spades, 9 of Spades

Rallykalle bet - $7.00

Piiit called - $7.00

** Dealing the turn: 3 of Hearts

Rallykalle bet - $12.00

Piiit raised - $34.35 Fold eller call?

Rallykalle went all-in - $68.75

Piiit went all-in - $23.05

** Dealing the river: 7 of Hearts

Piiit shows: 9 of Diamonds, Ace of Diamonds

Rallykalle mucks:

Piiit wins $135.30 from the main pot

Speltid: 4 tim

Resultat: +$237

Postad
Vad ligger rullen på nu då?

Tar en summering i slutet av månaden när rakeback och allt kan räknas in. Men den ligger i nuläget på runt $1500. Men har rejkat en hel del denna månad så jag väntar otåligt på återbäringen ;)

Grymt skönt citat du har i din sidfot btw! :lol:

Postad

Gejmat på Prima nu. Blev det klassiska 4 bord på NL 0,5 1. Måste köpa en bättre dator så jag kan köra fler bord känner jag. Frågan är bara vad man ska köpa? Jaja... hade rätt bra flyt i spelet idag. Lite besviken på en pott när jag torskade med AK mot ett set i 3or. Borde kanske ha kännt den bättre.

Speltid: 2 tim

Resultat: +$240

Postad

Gejmat en timme styvt nu till fotbollen. Bra fart på borden och hyfsade starthänder. Dock infann sig väldigt få träffar och mina contbet blev rasiade eller nersynade stup i kvarten.

Speltid: 1 tim 5 min

Reslutat: -$100

Postad

Summering V3

Denna vecka har varit helt ok. En del halvtiltande i mitten på veckan i samband med uppförsbacke med korten gjorde att det inte blev särskillt många dollares. Däremot blev helgen bättre. Nästan 2/3 av speltiden har jag gjort nu i helgen.. sinnes. Men men det gav ju resultat. Nästa vecka lägger jag upp ungefär som denna. Mindre spel och mer gym på veckan och mer spel fram mot helgen. Detta upplägg känns stabilt både med tanke på hälsan och mitt heltidsarbete. ;)

Speltid: 37 tim 10 min

Resultat: +$822

Postad

Körde ett pass igårkväll. Satt ganska länge. Blev den klassiska att jag plussade rätt bra i början men efter nån timme stod det still. Blev dessutom lite lätt irriterad på en lirare som jag torskade en stadig pott mot. :x Handen ser ni nedan.

- hammarskog12 sitting in seat 1 with $100.00 [sitting out]

- PKRFredde sitting in seat 2 with $28.99

- wolfmooner sitting in seat 3 with $22.71 [Dealer]

- JOL85 sitting in seat 4 with $97.49

- Olympus1 sitting in seat 5 with $141.46

- Rallykalle sitting in seat 6 with $118.57

JOL85 posted the small blind - $0.50

Olympus1 posted the big blind - $1.00

** Dealing card to Rallykalle: King of Diamonds, King of Hearts

Rallykalle raised - $4.00

PKRFredde folded

wolfmooner raised - $14.00

JOL85 folded

Olympus1 called - $14.00

Rallykalle raised - $39.00

wolfmooner went all-in - $8.71

Olympus1 called - $39.00

** Dealing the flop: 4 of Hearts, 9 of Spades, 4 of Diamonds

Olympus1 checked

Rallykalle went all-in - $79.57

Olympus1 called - $79.57

** Dealing the turn: 10 of Diamonds

** Dealing the river: 3 of Clubs

Rallykalle shows: King of Diamonds, King of Hearts

Olympus1 shows: 4 of Spades, 5 of Spades

wolfmooner mucks: Jack of Diamonds, Jack of Clubs

Olympus1 wins $66.63 from the main pot

Olympus1 wins $258.35 from side pot 1

Speltid: 4 tim 15 min

Resultat: +$292

Postad

Kört ett litet pass nu. Riktigt tungt. Bluffarna blev nersynade och träffade ingenting. Körde dessutom in i ett fyrtal med min kåk. Känner att jag slaskar lite för mycket också. Riktigt frustrerande men det blir nya TIGHTA tag ikväll!

Speltid.: 1 tim 15 min

Resultat: -$288

Postad

Vilken veckostart.. :evil: Går så ruggigt tungt nu. Slaskar till höger och vänster och åker på många tråkiga situationer. Tycker själv att jag inte spelar särskillt dåligt men det kanske jag gör. Har kört utan PO några dagar nu och det blir det ändring på nästa session.

Speltid: 3 tim 10 min

Resultat: -$194

Postad

Comeback idag efter våldtäckterna igår! Spelet satt bättre idag. Raisade rätt hårt preflop och hittade tom en del reraises med 109s mm ;) I position då förståss! Blir fin action då tycker jag!

Speltid: 1 tim 15 min

Resultat. +$192

Postad

Lirat 1 tim 25 min nu. Spelar bra nu tycker jag. Gjorde bland annat en ganska fin syn. Lite ovanligt att den den synen kommer från mig.. brukar folda i dom lägena i vanliga fall. Men däremot vill inte rivrarna stödja mig. Utdragen detta pass på 2 fina potter. Frustrerande!

Speltid: 1 tim 25 min

Resultat: -$31

Postad

Spelet känns fortfarande stabilt. Blivit lite lösare preflop men tightare postflop nu. Måste försöka tänka igenom mina bluffar lite mer bara. Tänker inte ge bort några dollares på dom i onödan.

Speltid: 3 tim 10 min

Resultat: +$99

Postad

Hann med en klonkomgång nu. Mkt nöjd med spelet. Spelade enligt planen, lite lös preflopp men utan ogenomtänkta bluffar! Men det är klart att det är lätt å lira när klonken sitter! ;)

Speltid: 1 tim 20 min

Resultat: +$472

Postad
Hann med en klonkomgång nu. Mkt nöjd med spelet. Spelade enligt planen, lite lös preflopp men utan ogenomtänkta bluffar! Men det är klart att det är lätt å lira när klonken sitter! ;)

sedärja :D KLONK!

Postad

Snyggt! Vilka nivåer lirar du? Är det bara 0.5/1.0 nu eller?

Postad

Snyggt! Vilka nivåer lirar du? Är det bara 0.5/1.0 nu eller?

Tacker! Det är dom sessionerna vi pokerplayers lever för. :lol: Ja det är NL0,5 1 för hela slanten nu. Känner mig hemma där för tillfället. Gick upp lite tidigare än tänkt. Berodde mest på att jag slaskade så fruktansvärt på 0,25 0,5, så jag klev upp och tightade till mig.