Gå till innehåll

Vilken är den bästa E-plånboken?


Candide

Recommended Posts

Jag ska börja lira på fulltilt poker idag och måste börja använda mig av en e-wallet för att så småningom få hem mina pengar.

 

Dessa stödjer Fulltilt:

 

NETeller

 

Instant eChecks

 

ePassporte

 

Click2Pay

 

Vilken av dessa tar ut minst avgift samt är bäst i övrigt?

 

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Ett par frågor angående netellers service:

 

Vad e det för avgifter som medföljer när man tar ut till sitt privata svenska bankkonto?

 

Jag har precis reggat mig på neteller men kontot stängdes omgående då de tyckte att mina uppgifter inte va legitima (fick det förklarat över telefon när jag ringde), sedan så skicka jag ytterligare information de bad om, som jag scannat in. Men fortfarande ingen reaktion på mitt konto. Hur pas bra e servicen på neteller egentligen?

Har de verkligen dygnet runt service (även på helger) som de antyder?

 

Har gått 2 dagar nu alltsedan jag skicka all information, och fortfarande ingeliv på mitt nyöppnade konto.

 

Och slutligen för er som använder neteller och spelar på expekt, jag hittar neteller alternativet under insättning där men ingen neteller funkttion under utbetalning ? ..kanske jag som missat något men bilda mig gärna då : )

 

Tack i förhand mina vänner

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och slutligen för er som använder neteller och spelar på expekt, jag hittar neteller alternativet under insättning där men ingen neteller funkttion under utbetalning ? ..kanske jag som missat något men bilda mig gärna då : )

 

 

För att kunna ta ut till neteller från expekt måste du ha gjort en insättning från neteller. Det är kanske där det strular?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Hej, jag ska få bananer av en kille och finns bara dåliga alternativ. Han säger att han har en paypal-konto. Någon som har erfarenheter av det?

 

Lätt att signa?

Avgift för uttag?

Går det koppla det till visa eller mastercard och bara ta ut direkt när man får bananer av privatpersonen för att annars inte använda PP?

 

Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej nej nej, PayPal är aldrig bra. Förutom att PP är hejare på att låsa konton till höger och vänster och därmed lägga beslag på pengarna så tillåter dom inte transaktioner som har något med spel att göra. Nu är det förvisso upp till dom att bevisa det men i.a.f.

 

Dessutom har dom en support som är ett helvete att ha och göra med. Om man överhuvudtaget får någon kontakt med d.v.s.

 

Föreslå plantageägaren :lol: att skaffa sig ett MB-konto. Ruggigt smidigt, mitt senaste uttag till svenskt bankkonto tog bara ca. 30h

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK tack för svaret! MB? Är det moneybookers antar jag? Har dålig koll. Kan man bara få cash av plantageägaren och sedan ta ut till sitt svenska bankkonto utan att använda MB på andra sätt ? Eller får man ett speciellt kort av dem eller måste man sätta in cash från visa för att kunna ta ut osv.?

 

Har du testat epassporte?

 

Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...