Gå till innehåll

Fler moderatorer sökes!


QoS

Recommended Posts

Fler moderatorer sökes!

 

Nu gör vi igång en ny runda för att få in lite nya moderatorer! :D

 

Du som känner dig som en engagerad forumare och kan tänka dig hjälpa till moderera lite, posta en intresseanmälan i denna tråd så kommer vi plocka ut ett gäng inom kort.

 

En extra tvist denna gång är att vi även söker moderatorer som kan andra nordiska språk än svenska (gärna finska inom kort pga. kryssningen). :D

 

Skriv gärna vilka andra språk ni kan tänka er moderera på.

 

Posta away! :D

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 107
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag är en hyvens gosse som är inne relativt ofta och kollar läget på PF. Jag kanske inte postar massor men jag har låg risk för TILT i poker och övriga livet. Om det inte något tvång på att man måste vara inne och patrullera över 50h/v kan jag ställa upp. :)

 

För att öka mina chanser/risker att få förtroende brukar jag alltid dra att jag är miljöingenjör. ;)

 

edit:

Är hyggligt språkbegåvad med de nordiska: engelska, tyska, spanska, thai och förstår oftast fyllesnack. 30år gammal. Om det är bra eller dåligt på PF... det är upp till er att bedöma. De flesta fattar väl danska och norska? 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är här aningen för mycket jag med så jag anmäler mig med.

Jag kan även låtsas att jag är en tjej om ni vill könskvotera... :roll:

 

Glöm inte att skriva vilka andra språkskills ni har! :D

 

- QoS

 

jag kan svenska och engelska och jag sär skriver bara ibland! (Ungefär aldrig)

 

Har för övrigt snart överlevt 2 år på KTH om det kan vara en merit?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hjälper gärna till att moderera lite. Besöker forumet väldigt flitigt, men med skrivandet har det varit mer sparsamt.

Ganska språkbegåvad, men dessvärre inga nordiska språk utan bara svenska och engelska flytande, samt lite tyska och spanska. Även en del polska svordomar, men dom har man inget nytta för här va? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill få tillgång att ändra i poster som är ett hån mot det svenska språket.

 

Detta är ju inte ett moderatorjobb, det är ett dubbelt heltidsjobb.... Men det behövs! :-)

 

Visst skulle jag kunna moderera en smula om det önskas. Jag är en jävel på C, hyfsad på C++, och superexpert på Ada (åtminstone expert, super kanske är att ta i, men bara kanske) och kan hanka mig fram på de flesta större språk... Eller, det kanske inte var sådana språk QoS menade?????

 

Hur som haver så skulle jag kunna moderera i alla fall, är här rätt ofta och värre lär det bli efter nyår då jag siktar på att börja heltidsgrinda istället för att slösa tid på att arbeta och hacka kod.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...