jojje2k Postad 3 November , 2006 Rapport Share Postad 3 November , 2006 Råkade just anmäla mig till en sån Hur lång tid kan en sån ta? Deepstack limit @ pokerstars 370 pers Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 3 November , 2006 Rapport Share Postad 3 November , 2006 När jag spelade en sån (av misstag såklart ) tog det en timme innan första åkte ut. Man börjar ju tro att de konstruerat den av misstag också. Är det någon som spelat den med flit nångång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 3 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2006 Inte jag iaf Men jag ligger 20 av 369!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 3 November , 2006 Rapport Share Postad 3 November , 2006 Det är klart. Det är en naturlag att man alltid vinner när det inte är meningen att vara med! Det gäller förstås alla utom jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 3 November , 2006 Rapport Share Postad 3 November , 2006 Det är klart. Det är en naturlag att man alltid vinner när det inte är meningen att vara med! Det gäller förstås alla utom jag. Japp, klonkade 2 satelliter på det sättet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeelingThis Postad 3 November , 2006 Rapport Share Postad 3 November , 2006 Det är klart. Det är en naturlag att man alltid vinner när det inte är meningen att vara med! Samma fenomen som när man joinar en SnG och kommer på att man inte har tid. Pushar all-in varje hand och klonkar allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 Eller råka spela Omaha istället för hold em eller omaha8 istället för omaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 Det är klart. Det är en naturlag att man alltid vinner när det inte är meningen att vara med! Det gäller förstås alla utom jag. Japp, klonkade 2 satelliter på det sättet Oväntat liksom! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 4 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2006 haha vilken LAG-fest det är. Sjukaste jag sett. Alla ska se varje flop, alla ska raisa hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts