APC Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 ÄR det någon som hört talas om något liknande och vad det kan vara? Mina föräldrar är i England och dom skickade ett sms och frågade om jag hört talas om det så jag misstänker att de hittat nån bok eller dvd som de tänkt köpa. Tänkte bara om någon visste. Hittade för övrigt denna länk ang Jenning: http://www.jenningspoker.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Det är ju bara ett Tribeccaskin. Med jättesannolikhet inget intressant att läsa eller se. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 2 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2006 Tänkte om det är någon som skrivit en massa böcker eller nåt? Men hittade inte så mycket själv, är nog som du säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts