_tilter_ Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 Det är absolut bra med något pokerprogram för att hålla koll på dina motspelare. Det är svårt att hinna med om du spelar flera bord samtidigt då det oftast händer saker hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpelaKlokt Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 Svar: Aldrig. Du kommer gula. Det har alla flerbordare gjort. Tricket är att kunna fixa ihop en ny rulle och ta nya tag. Hej.Spelar NLT25-SH och SnG's. Spelar alltid ett bord i taget och har gjort så sedan jag började spela (7 månader sedan). Vad jag förstår så spelar de allra flesta flera bord samtidigt och jag ser ju självklart vinsten med detta. Men till frågan: När är man mogen för att spela flera bord samtidigt? Har testat kanske 3 gånger å spela 2-3 bord samtidigt och har då tyckt att det kändes mkt jobbigt och stressande...Hur spelar ni annorlunda då ni lirar flera bord samtidigt jämfört med då ni enbart spelar på ett bord? Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m4dh4tter Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 Jag tyckte det var oerhört stressigt första gången jag 2-tablade. Fattade inte att folk hann med!! Efter ett par försök var det inga problem alls och ökade sedan på till 3 bord, tyckte det var stressigt som fan, men vande mig. Nu spelar jag 4 samtidigt och tycker det är helt lugnt. Väldigt sällan man har två svåra beslut samtidigt (åtminstonde preflop är helt automatiskt) och autofoldat har jag aldrig gjort. Tycker snarare att jag spelar bättre när jag multitablar eftersom jag lätt blir rastlös och söker action med skräphänder om jag spelar bara ett bord. Jag hinner ju inte göra lika mycket anteckningar om motspelare längre, men det kompenseras (nästan) av PT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_tilter_ Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 Håller med att man lätt blir rastlös om man spelar ett bord. Man vill att det ska hända saker hela tiden. Tänk dig 30 min och du får bara dåliga kort, då börjar man lätt spela marginella händer bara för att få till lite action. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scofield Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 Tror att detta är väldigt individuellt, du känner själv om du klarar av att hänga med om du spelar flera bord samtidigt. Börja med att testa två samtidigt och om detta går bra så fortsätt ett tag och öka sen successivt. Men som sagt det är väldigt individuellt min farsa kan tex inte spela poker på ett bord och skriva på msn samtidigt. Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts