jackbalsam Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Skönt att musiken bara är texten för Jennez. Tror du skulle må bättre av att läsa böcker istället för att lyssna på musik. Citera
eurythmech Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Jo, Snook använder verkligen världens fetaste beats också. Citera
Jennez Postad 4 November , 2006 Författare Rapport Postad 4 November , 2006 Skönt att musiken bara är texten för Jennez. Tror du skulle må bättre av att läsa böcker istället för att lyssna på musik. Musik ar verkligen inte bara text for mig, men det minsta man kan begara ar val anda att texten har en innebord? Det behover inte vara varldens djupaste text men att bara haspla ur sig fullstandigt nonsens drar ner pa hela musikupplevelsen. Om jag rent hypotetiskt hade skrivit om texten till ett outstanding musikaliskt verk med rent ordbajseri sa hade den laten fortfarande varit lika bra? Att var dyslektiker tyder inte pa bristande intelligens men folk som har som jobb att uttrycka sig helt eller delvis i ord och formedla ett budskap borde ta mig tusan klara av att atminstone skapa meningar som man forstar. Det behover inte ens vara korrekt svenska. Kolla pa min post langre upp, annu har ingen lyckats forklara for mig vad Snook menar med textraderna citerade dar. Ingen. Citera
jackbalsam Postad 5 November , 2006 Rapport Postad 5 November , 2006 Skönt att musiken bara är texten för Jennez. Tror du skulle må bättre av att läsa böcker istället för att lyssna på musik. Musik ar verkligen inte bara text for mig, men det minsta man kan begara ar val anda att texten har en innebord? Det behover inte vara varldens djupaste text men att bara haspla ur sig fullstandigt nonsens drar ner pa hela musikupplevelsen. Om jag rent hypotetiskt hade skrivit om texten till ett outstanding musikaliskt verk med rent ordbajseri sa hade den laten fortfarande varit lika bra? Att var dyslektiker tyder inte pa bristande intelligens men folk som har som jobb att uttrycka sig helt eller delvis i ord och formedla ett budskap borde ta mig tusan klara av att atminstone skapa meningar som man forstar. Det behover inte ens vara korrekt svenska. Kolla pa min post langre upp, annu har ingen lyckats forklara for mig vad Snook menar med textraderna citerade dar. Ingen. Ingen förstår väl vad det betyder men ingen verkar bry sig heller. Citera
elvisero Postad 5 November , 2006 Rapport Postad 5 November , 2006 Jennez, du låter som en kille som inte kan kolla på bondfilmer för att "skurkarna är så dåliga, varför missar dom alla skott! Ofta någon kan kunna klättra över den där muren! Hur kan dom inte se honom, han står ju bakom dörren!" Som mina amerikanska vänner brukar säga, "take a chillpill, duuude" Citera
Infinitiv86 Postad 5 November , 2006 Rapport Postad 5 November , 2006 Det är väl helt enkelt inget annat än simpel ytlig skrytrap som det mesta som fått ngt utrymme på den svenska scenen. Citera
eurythmech Postad 5 November , 2006 Rapport Postad 5 November , 2006 Jennez, du låter som en kille som inte kan kolla på bondfilmer för att "skurkarna är så dåliga, varför missar dom alla skott! Ofta någon kan kunna klättra över den där muren! Hur kan dom inte se honom, han står ju bakom dörren!" Som mina amerikanska vänner brukar säga, "take a chillpill, duuude" Ett alternativ vore ju att ta hjärntillskott. Citera
Jennez Postad 5 November , 2006 Författare Rapport Postad 5 November , 2006 Jennez, du låter som en kille som inte kan kolla på bondfilmer för att "skurkarna är så dåliga, varför missar dom alla skott! Ofta någon kan kunna klättra över den där muren! Hur kan dom inte se honom, han står ju bakom dörren!" Som mina amerikanska vänner brukar säga, "take a chillpill, duuude" Ja, det ar ju preciiiis samma sak... eller hur var det nu? Sager som jag brukar saga: Ar du helt slut i huvudet? Citera
Recommended Posts