seizerr Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Hej, har spelat på Party och Pacific (utan någon vidare inkomst men har skrapat ihop lite), så jag tänkte starta upp på ny sida med $200 och börja bygga rulle. Vad rekommenderar ni att jag gör? Har funderat på WorldPX med 100% rakeback, är det ett bra alternativ? Skriv gärna vad ni tycker/tänker/tror, det uppskattas. Citera
KungXerxes Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Jag skulle nog rekomendera att ta några bonusar. Det är nog det bästa sättet att bygga rulle i början. Citera
Chillarn7 Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Du tjänar mer på att bonushora än på 100% rakeback med den rullen du har tänkt starta med. Därför tycker jag du ska leta upp några bra och hyfsat enkla bonusar sen är det bara att köra =) Citera
seizerr Postad 1 November , 2006 Författare Rapport Postad 1 November , 2006 Men gör jag verkligen det? Spelar jag $25 NL, 3 bord typ 12h/vecka så skrapar jag ändå ihop dryga $500 på en månad (+- hur det går förståss), det måste man väl ändå påstå vara bättre än att bonushora? Citera
KungXerxes Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Men gör jag verkligen det? Spelar jag $25 NL, 3 bord typ 12h/vecka så skrapar jag ändå ihop dryga $500 på en månad (+- hur det går förståss), det måste man väl ändå påstå vara bättre än att bonushora? Blir det verkligen så mycket? Låter väldigt mycket. I vilket fall som helst så tror jag nog att du tjänar bättre på att ta ett gäng bonusar. Citera
fhaugen Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Men gör jag verkligen det? Spelar jag $25 NL, 3 bord typ 12h/vecka så skrapar jag ändå ihop dryga $500 på en månad (+- hur det går förståss), det måste man väl ändå påstå vara bättre än att bonushora? Lita inte på deras lyckoräknare. Den stämmer inte! Citera
fa3wwf Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 tycker också att du bör satsa på bonusar, tex wild jack poker, och golden riviera poker. angående worldpx så funkar inte deras räknare som fhaugen sa. lycka till! Citera
spinner Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 När jag lirade NL25 räknade jag ut en "tumregel" att 100 händer gav 1$ i rakeback, med 33% rakeback, gällande för SH 6max. I ditt fall bör det alltså vara rimligare att räkna med: 3bord * 12h * 4 veckor * 60händer/h = 8600 händer ---> 86$ (enligt min tumregel). Gånga detta med tre eftersom du får 100% rakeback vilket ger: C:a 260$ Sedan kan du ju justera uträkningen något beroende på hur många händer du hinner med etc. Citera
lallaren Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 Tänk också på att 99% av spelarna på WorldPX vet vad rake är. Folk som vet vad rake är spelar nog generellt bättre än folk som inte vet det. Citera
tobjoern Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 Du hade ju kunnat spela mot en bonus samtidigt som du får cashback ? Jag har precis blivit klar med en bonus på B2B (bestpoker) Jag satte in €200 för att spela ihop 2000 vip-poäng och då få €200 i bonus. (10x) Jag spelade dock NL50, och har nu klarat bonusen på typ 3 dagar, + att jag kommer få rakeback på €260 redan nu.. Potraiser, som också är b2b har tydligen en bättre bonus, 7.5x istället för 10x... Annars säger dom att Partypoker och Empirepokers bonusar är jättelätta att klara av på NL25. Fast då kanske du ska ha $500 först, för att ta del av hela bonusen.. Citera
jojje2k Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 http://www.bonuswhores.com/bonus-grid.php Gå ner en liten bit så kan du se vilken bonus som går snabbast att ta om man spelar No Limit. Citera
pellepedal Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 Men gör jag verkligen det? Spelar jag $25 NL, 3 bord typ 12h/vecka så skrapar jag ändå ihop dryga $500 på en månad (+- hur det går förståss), det måste man väl ändå påstå vara bättre än att bonushora? Du kan bonushora ihop mer än det på en månad Citera
jonny.b.j Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 hej vad är bonushora? mvh jonny.b.j Citera
ATIX Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 hej vad är bonushora?mvh jonny.b.j Att hoppa runt mellan olika sajter och knulla dom i röven och sen lämnar man dom ;/ Citera
Zarec Postad 11 November , 2006 Rapport Postad 11 November , 2006 Tänk också på att 99% av spelarna på WorldPX vet vad rake är. Folk som vet vad rake är spelar nog generellt bättre än folk som inte vet det. Instämmer, spela på andra sajter istället och cleara bonusar. Jag tror att du kommer att backa mer på WorldPx än du kommer få i rake (såvida du inte spelar NL10, fast då får man heller ingen rake i princip) Citera
Recommended Posts