King59 Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Hej! Nu var det dax att börja bygga rulle på Expekt, efter 2 månader av spel på för höga bord och mot för bra spelare, alltså har Gulnat färidgt nu!! Kommer att sätta in ynka 50 dollar, inte mkt jag vet.. Men måste ta tag i det och börja vinna igen! Får börja spela på NL50 ngt som suger mer än ngt annat, men det är en början iaf! Kör igång med 2 bord direkt, får se hur det går! Målen kommer lite senare under dagen, ska bara till att plussa lite först Citera
baloobas Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Halvt inköp på två NL50 bord. Detta kan nog bli en kort dagbok om du inte har klonken med dig. GL /Balobas Citera
tiltchrille Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Oj sämre br-krav än vad jag har , blir det 2st NL50 bord med $25 i varje? Citera
King59 Postad 1 November , 2006 Författare Rapport Postad 1 November , 2006 Ähh börjar väl sådär, förlorar ett inköp, 25 dollar när jag ställer med nötärgdrag, missar såklart! Dubblat på andra bordet iaf, så bara plus minus noll för tillfället! Citera
King59 Postad 1 November , 2006 Författare Rapport Postad 1 November , 2006 Lirade 10 min.. upp 13 dollar.. Sitter och softar på 2st NL50.. otrolig drygt och tråkigt! Vann en Sng, 5 dollars men ligger runt 50 dollar igen.. Citera
Recommended Posts