sofseb Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Har en konstig fråga som jag gärna skulle vilja få svar på ganska snabbt. Hur mycket kan man raka i snitt på ett 5/10 bord per timme. (Den rake som räknas till en själv som man sen får rakeback på.) Har bara kvar 200$ som jag måste raka idag för att komma upp i 50% på nordicbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Har en konstig fråga som jag gärna skulle vilja få svar på ganska snabbt. Hur mycket kan man raka i snitt på ett 5/10 bord per timme. (Den rake som räknas till en själv som man sen får rakeback på.) Har bara kvar 200$ som jag måste raka idag för att komma upp i 50% på nordicbet. de flesta rakeback sidor har ju räknare, kolla själv. Annars googla efter en sån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Har en konstig fråga som jag gärna skulle vilja få svar på ganska snabbt. Hur mycket kan man raka i snitt på ett 5/10 bord per timme. (Den rake som räknas till en själv som man sen får rakeback på.) Har bara kvar 200$ som jag måste raka idag för att komma upp i 50% på nordicbet. $200 är nog inte så "bara", men den korta tid du har kvar. Lycka till! (kanske $20/bord/hr??) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 $15/bord&timma om du kör på worldpx.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts