Apelsinjuice Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Tjo allesammans, jag spelar inte så mycket poker och har bara lirat på samma sida sen jag började i januari, men jag har länge tänkt byta men märkte/märker till min förtvivlan att många utav sidorna har en minimum insättning på 50 dollar eller liknande (partypoker tror jag 50 var till). Därför undrar jag om någon vet vilka sidor som man kan sätta in en mindre summa på? Ganska exakt 100 kronor. Citera
lillsvensson Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Tjo allesammans, jag spelar inte så mycket poker och har bara lirat på samma sida sen jag började i januari, men jag har länge tänkt byta men märkte/märker till min förtvivlan att många utav sidorna har en minimum insättning på 50 dollar eller liknande (partypoker tror jag 50 var till). Därför undrar jag om någon vet vilka sidor som man kan sätta in en mindre summa på? Ganska exakt 100 kronor. Svenskaspel och Ladbrokes kan jag säga direkt iaf Citera
Apelsinjuice Postad 31 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Tjo allesammans, jag spelar inte så mycket poker och har bara lirat på samma sida sen jag började i januari, men jag har länge tänkt byta men märkte/märker till min förtvivlan att många utav sidorna har en minimum insättning på 50 dollar eller liknande (partypoker tror jag 50 var till). Därför undrar jag om någon vet vilka sidor som man kan sätta in en mindre summa på? Ganska exakt 100 kronor. Svenskaspel och Ladbrokes kan jag säga direkt iaf Du lyckades pricka in dom ända två jag vet. (eller everest har kanske också) Citera
Apelsinjuice Postad 31 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Keep 'em comming! Citera
Swalling Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 På everest är minimum 5 dollar. Citera
kfluffie Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Expekt har minimum 50 kr. Utan att ha dubbelkollat så skulle jag tro att de flesta Tain-Skins ligger däromkring. MVH //KF Citera
CatEatDog Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Tjo allesammans, jag spelar inte så mycket poker och har bara lirat på samma sida sen jag började i januari, men jag har länge tänkt byta men märkte/märker till min förtvivlan att många utav sidorna har en minimum insättning på 50 dollar eller liknande (partypoker tror jag 50 var till). Därför undrar jag om någon vet vilka sidor som man kan sätta in en mindre summa på? Ganska exakt 100 kronor. kör på SvS. Lycka till ! Citera
European Bob Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Tror alla Prima-siter tar ner till 50 kr. Citera
Pokermicke Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 unibet har minimum 150kr. senast jag satte in där iaf... Citera
RodgeOne Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 sätt in på svenska spel, där kan du lira 0,5/1 SEK. Det känns som man blir seriösare med dem stake:sen än med 0,05/0,1 $/€.. Kanske bara är jag.. Citera
boffer Postad 2 November , 2006 Rapport Postad 2 November , 2006 Jag tror att Partypoker har ändrat till $10 minimum numera. Citera
pekipeki Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 Jag tror att Partypoker har ändrat till $10 minimum numera. Partypoker Har ändrat till 10 dollar Men jag använde bonuskoden IAMAMUPPET och satte in 50 dollar. då hade jag helt plötsligt 25 dollar till som jag kunde spela för eller ta ut om så önskas. 200 kronor är ingen dålig bonus! prova vet jag Citera
scouserandy Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 Det finns massor av siter som du får typ $10 gratis när du signar där. Kolla tillexempel här! Citera
emilio_15 Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 VCpoker 80kr Och dom har sjuuuuuuuukt låga nivåer Citera
Recommended Posts