Gå till innehåll

NLT - Slowspela floppat set? Video


ltdrichard

Recommended Posts

Tycker du gör rätt som höjer direkt. Jag tror tom jag skulle höjt mera(nojig efter miljoner me utdragningar kanske?)

Både möjligt steg och färgdrag.Finns för många kort som kan komma som vi blir rädda för eller också skrämmer Fi om han skulle suttit på topparet och då skulle vi förmodligen inte få betalt.

Synd bara att de inte verkade ha träffat något alls då de blixtfoldar för miniraise.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ju snällt av dig att ge motståndaren odds för alla sina drag samtidigt som du signalerar högt och tydligt att du har ett riktigt monster så han lätt kan folda många händer du slår.

 

Så en mycket större höjning är vad jag ska göra? Tänkte beta pott där. Men blev väldigt osäker helt enkelt på vad det vettigaste var.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haller helt med vad Hume sager.

 

Ar ingen van CG-spelare, men ar inte synen preflop lite val los? Vad var din tanke med synen? Ar det t.ex. for att traffa set a fa betalt, sa kravs det ju att du vinner en storre pot an vad du gjorde for att snittplussa pa det.

 

 

5bb e väl syn alla dagar i veckan med små pp!?!?(Självklart måste man se hur mycke Fi har i sin stack för att få ok odds).

 

Visst e de klart man måste plusa mer än han gjorde, men floppar de T högt och Fi har överpar så får man in degen tillräckligt många ggr för att vinna i längden!

 

 

Höj mer på floppen.. Har han stål så åker degen in, har han drag så måste han få betala mer för att se turn!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blixtsyn preflop, miniraise på floppen. Är förvånad att han inte skrev grattis till triss i treor på chatten... Hade du haft 44 istället hade det varit snyggt! :D

 

Jag skulle nog syna flopp, o ta hem potten på turn. Visst jag kan bli utdragen men går hem tillräckligt ofta på den nivån för mig iaf för att våga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...