Gå till innehåll

SAJT: BetDirectPoker.com


FraXioN

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 7 months later...
Du ser hur många raked hands du har spelat. 600 totalt i klienten sen mailar du supporten bara.

 

Precis.

 

Jag clearade bonusen för ett tag sedan, tog endast några timmar att få in den på kontot efter att jag skickat ett mail till supporten. Uttag går snabbt till Neteller, dock gör inga uttag på helger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde åxå den bonusen, Kanon men dom första $50 fick jag efter ca 200 rakade,,sedan har jag spelat 450till rakade och väntar på dom andra $50

men kanske får maila för dom dröjer verkar det som:-( ,,

 

annars tycker jag det e en kanon sida för oss som inte spelar mycket och högt,speciellt bra med en liten månadsvis reload bonus på $25:mrgreen:

En annan sak kollade i min Pokertracker och efter 650 rakade hade jag spelat 1600 händer och det på FL$0.25-$0.5 så var 3 dje hand var en raked hand,

och hade totalt rakat $38 så $100 tillbaka e ju rätt ok:lol: !!

Rekomenderas för oss microplayers;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde åxå den bonusen, Kanon men dom första $50 fick jag efter ca 200 rakade,,sedan har jag spelat 450till rakade och väntar på dom andra $50

men kanske får maila för dom dröjer verkar det som:-( ,,

 

annars tycker jag det e en kanon sida för oss som inte spelar mycket och högt,speciellt bra med en liten månadsvis reload bonus på $25:mrgreen:

En annan sak kollade i min Pokertracker och efter 650 rakade hade jag spelat 1600 händer och det på FL$0.25-$0.5 så var 3 dje hand var en raked hand,

och hade totalt rakat $38 så $100 tillbaka e ju rätt ok:lol: !!

Rekomenderas för oss microplayers;-)

 

får jag fråga om det var FR eller SH?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

enligt deras hemsida är det 15x clearingbonus nu visst var den bara 5x förr? dvs den är väl skitdryg nu?

 

HA!

15x raked hade varit guld.

Den är 15x POKER POINTS.

 

På NL50 motsvarar det 60x raked hands.

 

Varför envisas alla med att införa pokerpoints, som är alltid mycket svårare än raked hands? De gillar inte oss. :-)

 

NL100 - 30x raked hands

NL50 - 60x raked hands

NL20 - 100x raked hands

NL10 - 150x raked hands <- HAHA

 

http://www.betdirectpoker.com/poker-promotions/poker-points.php

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...