Gå till innehåll

Frivillig "häst" med bra resultat!


fetcharn

Recommended Posts

du tror inte att framgångsrika spelare blir stejkade? Det är nog snarare tvärtom, tyvärr så har jag inga direkta bevis, kan ju läsa veckan railbird tråd där jag senast skrev igår och var framgångsrik, men blev bad beatad. Men om det är någon som inte är pessimistisk till erbjudandet, så var vänlig kontakta mig!

 

EDIT: Varför? Jo, därför att jag spelar så många gånger bättre när jag spelar för andras pengar, gör inga dumma beslut!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för att du ger dig min åsikt!

Men alla kanske inte tycker som dig, du skall nog få se vem som vinner något stort denna helg..

Men lol om du är så het på poker är det bara att ta ett finax lån så slipper du ge bort så stor del av alla dina framtida vinster till en stejkare.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade den här snubben på MSN ett tag. Han var schysst och trevlig i början. Men efter en vecka eller så började han tigga pengar. Han var så fattig typ och jävligt sugen på poker. Man skulle få tillbaka med ränta osv.

Han drog en story om att han skulle få $700 ett visst datum, som affiliate. Men sajten betalde alltså inte ut ännu, men om man lånade ut så skulle man få mera tillbaka + % på hans spel.

Gissa om jag blockerade han ganska snart.

Sen hade han problem att ta ut pengar från party för att hans neteller inte var verifierat. Man skulle låna han $50, men snart få igen dem med ränta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma kille som inte fick ut sina pengar från en pokersida för att han inte hadde gjort en deposit och ville då ha pengar till sin neteller så han kunde deposita.....

 

Om du är så bra som du säger borde du klara dina depositar utan problem, inte behöva tigga pengar så ofta som du gör osv osv...antingen vinner du inget eller så vinner du facktiskt men är en sån jävla speltorsk så du spelar bort allt nästa dag på cg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cyntax, är besviken på dig. Allt de där du skrev är sant, har fått ut alla de pengarna nu. Och pokern går mycket bra, varför jag tiggde pengar från dig var därför att, du skrev att pengar som jag vinner ska gå till railbirds, stejkaren och spelaren själv. Med detta trodde jag du menade att railbirds skulle få cash, men kom senare på att det var ju railbirds.com som skulle få pengarna så det var ett stort missförstånd. Vill gärna prata med dig på MSN hade uppskattat om du blockera upp mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jimmy, jag använder forumet som ett hjälpmedel till mitt pokerspel, och de där problemet löste sig med att få pengar till netellern så jag sedan kunde få ut pengarna.

Vet att ingen kommer stejka mig efter alla pessimistiska tankar som kommit in här, säger som Kishti SHAPE UP! Forumet börjar bli som den där gamla IRC kanalen pokersnack där man bara ber om något så huggs de direkt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cyntax, är besviken på dig. Allt de där du skrev är sant, har fått ut alla de pengarna nu. Och pokern går mycket bra, varför jag tiggde pengar från dig var därför att, du skrev att pengar som jag vinner ska gå till railbirds, stejkaren och spelaren själv. Med detta trodde jag du menade att railbirds skulle få cash, men kom senare på att det var ju railbirds.com som skulle få pengarna så det var ett stort missförstånd. Vill gärna prata med dig på MSN hade uppskattat om du blockera upp mig.
Haha, den var faktiskt kul! :)

Om pokern går bra behöver du inte tigga pengar va? Varför dela med sig av sina vinster? Bli lite girig nu för tusan... oh ja, det är det du är som tigger då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...