uo Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2006 Vart lirar ni? Nick? Tunerings namn? Fyll på glömm inte era nick nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2006 lilla jag lirar iaf klassturneringen $5 rebuy $25k gtd på pokerstars. Nickar Ggod. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2006 Sen får vi inte glömma den av misstag äntrade turneringen $20 deep stack limit hold em. Efter en timmes spel har noll av 324 åkt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2006 Sen får vi inte glömma den av misstag äntrade turneringen $20 deep stack limit hold em. Efter en timmes spel har noll av 324 åkt ut. lol Varför har man deepstack limitturneringar? En helvetisk väntan på det intressanta... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2006 Nytt från fronten! En spelare har åkt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2006 Eftersom jag är i Dublin och rapporterar blir det inget spel, förutom Vip-frirullen (100k) på Stars i morgon kväll... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Precis spelat klart 20k på paradise och 35k prima.. bubbla FT prima:( Sen spelade jag det sjukaste finalbordet jag någonsin har spelat. Med 6 kvar började det. INGEN åkte!, hela tiden vann smalstacken och det var inga dåliga utdragningar inside str8, runner runner stege/färg tex. min AQvsA9s flopp QQJ han drar r r färg. Tror nog vi var 6st i en timma Givetvis blev det jag som åkte som 6a.. Va nära att bli superklonk, men icke! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fetcharn Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Lirar Ongames 40k guarantee, 20+2 i Buy in. Ligger average efter första timmen, efter att varit nere i 310 marker och efter att inte ha gjort en enda re buy ändå kämpat mig upp till 4500. Nickar: fetcharn_ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nickupptaget Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 b2bs 100K på söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nickupptaget Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Sen får vi inte glömma den av misstag äntrade turneringen $20 deep stack limit hold em. Efter en timmes spel har noll av 324 åkt ut. personligen tycker jag att limit överhuvudtaget men framförallt i turneringsform är ren och skär supertilt. annars är NL deepstack-turneringar grymt skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fetcharn Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 I paus nr 2, ligger jag som average 94/211 med 11 k stack. Har varit väldigt upp och ner, blev först bad beatad med KK vs QQ nere i 1500, handen efter vinner jag med KQs mot QQ och tripplar upp, sen stabilt, och nu preci innan pausen dubblade jag med 55 mot 22 Blir intressant de här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fetcharn Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 I paus nr 3 ligger jag 20/98 med 40 k i stack och average är 25 k. Dubblade redan i första handen efter paus, sen halvera, sen dubbla, för stt sista gången halvera och sen dubbla. Hu svängigt som helst var de men ändå spelade jag disciplinerad poker. Jag hade faktiskt lite tur tur (första gången någonsin jag erkänner) då jag träffade en 2 outare på rivern vilket byggde upp min stack till 40 k. 90 st blir betalda, men jag kan ju säg att jag siktar högre än så! Vet inte om nån är vaken men isåfall nickar jag fetcharn_ Välkomna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nickupptaget Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 I paus nr 3 ligger jag 20/98 med 40 k i stack och average är 25 k.Dubblade redan i första handen efter paus, sen halvera, sen dubbla, för stt sista gången halvera och sen dubbla. Hu svängigt som helst var de men ändå spelade jag disciplinerad poker. Jag hade faktiskt lite tur tur (första gången någonsin jag erkänner) då jag träffade en 2 outare på rivern vilket byggde upp min stack till 40 k. 90 st blir betalda, men jag kan ju säg att jag siktar högre än så! Vet inte om nån är vaken men isåfall nickar jag fetcharn_ Välkomna! lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
karnoo Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Go fetcharn_ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fetcharn Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Jaa, vad ska man säg, utslagen.. Sista handen A 10 mot 86, precis innan den fick jag dela en pott jag ledde på turn.. Blev inga vidare pengar heller, bara jävligt besviken å arg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
13_Outs Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Fy fan vad trisst. Men bättre lycka nästa gång? Vad blev det i pris då? / Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Nån som har koll på vilken turnering som är störst ikväll (lördag)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
13_Outs Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Nope men imorn lär det väl vara Stars 1M månadsfinal iaf. Ska nog själv spela den får se. Skriver nått om det blir så frammåt kvällen imorn. /A Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Har nu hittat en $320-turnering kl 19:15 på Stars utan garantisumma och en $100-rebuy på Ladbrokes kl 21:00 med $30000 garanterat. Spelar nog minst en av dem. Fattar inte varför inte en enda sajt vill ordna en större turnering på en lördag. Finns det verkligen inte underlag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
13_Outs Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Håller med dig borde ju vara den perfekta kvällen/natten. Söndag r ju Kass. sitta halva morgonen för att komma ITM. Borde var mycket folk som vill spela Lördag nätter/kvällar då man ofta går ut fredag?! Håller iaf med. hehe /A Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fetcharn Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Fy fan vad trisst. Men bättre lycka nästa gång? Vad blev det i pris då? / Jaa, det var väldigt trist. Blev 59/760, fick 120$ för besväret. Men som sagt nya tag och nya utdragningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Lirar $250k'n pa FTP. Nickar Jennez. Lar dock aka ut inom forsta timmen. All min tur forbrukades forra sondagen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uo Postad 28 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 nejdå jennez, när börjar den på ftp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Spelar kvalet till WPT Pokerstars carribean adventure just nu, 351 startande och sjutton priser, vore så sjukt nice att få åka till bahamas i januari... *drömmer mig bort* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts