Gå till innehåll

Railbird: Helgens stora turneringar 28-29/10

uo

Recommended Posts

• Svars 137
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Precis spelat klart 20k på paradise och 35k prima.. bubbla FT prima:( Sen spelade jag det sjukaste finalbordet jag någonsin har spelat. Med 6 kvar började det. INGEN åkte!, hela tiden vann smalstacken och det var inga dåliga utdragningar inside str8, runner runner stege/färg tex. min AQvsA9s flopp QQJ han drar r r färg. Tror nog vi var 6st i en timma :shock: Givetvis blev det jag som åkte som 6a.. Va nära att bli superklonk, men icke!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I paus nr 3 ligger jag 20/98 med 40 k i stack och average är 25 k.

Dubblade redan i första handen efter paus, sen halvera, sen dubbla, för stt sista gången halvera och sen dubbla. Hu svängigt som helst var de men ändå spelade jag disciplinerad poker. Jag hade faktiskt lite tur tur (första gången någonsin jag erkänner) då jag träffade en 2 outare på rivern vilket byggde upp min stack till 40 k.

90 st blir betalda, men jag kan ju säg att jag siktar högre än så!

Vet inte om nån är vaken men isåfall nickar jag fetcharn_

Välkomna! :D

Länk till kommentar

I paus nr 3 ligger jag 20/98 med 40 k i stack och average är 25 k.

Dubblade redan i första handen efter paus, sen halvera, sen dubbla, för stt sista gången halvera och sen dubbla. Hu svängigt som helst var de men ändå spelade jag disciplinerad poker. Jag hade faktiskt lite tur tur (första gången någonsin jag erkänner) då jag träffade en 2 outare på rivern vilket byggde upp min stack till 40 k.

90 st blir betalda, men jag kan ju säg att jag siktar högre än så!

Vet inte om nån är vaken men isåfall nickar jag fetcharn_

Välkomna! :D

lycka till!

Länk till kommentar

Har nu hittat en $320-turnering kl 19:15 på Stars utan garantisumma och en $100-rebuy på Ladbrokes kl 21:00 med $30000 garanterat. Spelar nog minst en av dem.

Fattar inte varför inte en enda sajt vill ordna en större turnering på en lördag. Finns det verkligen inte underlag?

Länk till kommentar