nysta Postad 26 Januari , 2005 Rapport Postad 26 Januari , 2005 Hejsan! Jag har spelat poker i ca 2 månader nu. Har gått sakta men säkert plus. Har läst en del böcker. Ingen i min vänkrets spelar poker, så jag skulle gärna vilja träffa någon i Karlskoga/Örebro/Karlstadstrakten som livnär sig på poker för ett litet "studiebesök". Skulle gärna vilja se hur ni spelar och lite sånt. Tror jag skulle lära mig väldigt mycket på det. Så finns det några "proffs" här i värmland/örebro? =) /Daniel * Flytt till Poker OT - QoS * Citera
freeman Postad 26 Januari , 2005 Rapport Postad 26 Januari , 2005 Hejsan!Jag har spelat poker i ca 2 månader nu. Har gått sakta men säkert plus. Har läst en del böcker. Ingen i min vänkrets spelar poker, så jag skulle gärna vilja träffa någon i Karlskoga/Örebro/Karlstadstrakten som livnär sig på poker för ett litet "studiebesök". Skulle gärna vilja se hur ni spelar och lite sånt. Tror jag skulle lära mig väldigt mycket på det. Så finns det några "proffs" här i värmland/örebro? =) /Daniel * Flytt till Poker OT - QoS * jag kan lätt lära dig vad du INTE ska göra Citera
nysta Postad 27 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2005 hehe.. det är sånt jag har lärt mig av egen erfarenhet =) /Daniel Citera
Albert Postad 27 Januari , 2005 Rapport Postad 27 Januari , 2005 Hejsan!Jag har spelat poker i ca 2 månader nu. Har gått sakta men säkert plus. Har läst en del böcker. Ingen i min vänkrets spelar poker, så jag skulle gärna vilja träffa någon i Karlskoga/Örebro/Karlstadstrakten som livnär sig på poker för ett litet "studiebesök". Skulle gärna vilja se hur ni spelar och lite sånt. Tror jag skulle lära mig väldigt mycket på det. Så finns det några "proffs" här i värmland/örebro? =) /Daniel * Flytt till Poker OT - QoS * Finns i Karlstad. Även här i Arvika. Citera
Recommended Posts