ulaf Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Jag får se billig flopp från SB med 76s i . Turneringen är en speed på party, alltså hetsig. Jag har en bit över avg. Floppar 3 4 5 . Hur gillar jag mitt läge? Ska jag ställa in/checkraisa allin och "hoppas" på en syn av A ? Eller ska jag beta och vika för omslag? Citera
Bodinarn Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 I en turboturre finns bara all in. Citera
ulaf Postad 27 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Diskutera gärna skillnader mellan hur man spelar den i olika strukturer. Citera
badtorsker Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Svårt att vika här,beroende på hur många som är med i potten skulle jag checkraisa mig själv allin/comittad eller betta och ställa om någon reraisar. Oftast skulle jag välja alternativ ett känns det som. Citera
eurythmech Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Checkraise känns sexigare då risken för att någon slår om med en hand typ känns marginell om motståndet är fiskigt. Citera
badtorsker Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Diskutera gärna skillnader mellan hur man spelar den i olika strukturer. Det som jag skrev skulle jag följt i princip alla levlar efter dom 2-3 första,eftersom folk gärna bettar när det ligger något att vinna i potten. Innan dess kanske jag skulle bettat själv oftare och checkat mer sällan. Citera
Recommended Posts