Gå till innehåll

NL - Strategi för $2k på 2 månader?


nysta

Recommended Posts

Finns många som är bättre att bonushora än mig men jag kan väl berätta hur jag går till väga iaf.

 

Först skaffa ett NETeller-konto.

Sedan har jag registrerat mig på dom flesta siter på Party-nätverket (Party, Empire, Multipoker, Pokernow, Intertopspoker)

Jag började med att sätta in 500$ på party och utnyttjade deras sign-up bonus till max (100$) spelar dom rejkade händer som behövs, tar ut pengarna till mitt neteller-konto, reggar mig på nästa partyskin och gör samma sak där. osv.

 

Kör även lite granna på crypto-nätverket där dom har rätt bra månads-bonusar.

 

Finns en bra tråd på http://www.bonuswhores.com tror jag. Där det finns en "Steg för steg-guide".

 

/Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du ska inte välja site bara för ngn på ett forum sa "folket va kassa där", folket är kassa var man än spelar, anledningen till att folk säger de är kassa på ngn site är för att dom spelar där och får intrycket av att dom e kassa (vilket DOM ÄR!) men inte sämre än ngn annan stanns generellt ivf.

 

Alla som multisitar kan säga att folket inte är bättre/sämre på ngn speciell site, skillnaden är när man byter stakes.

 

du ska spela där du känner dig bekväm, och så ska du givetvis ha rakeback deal, du kommer säkerligen dra in 2k i månaden på låga stakes bara du rejkar upp en del och inte går jätte mkt minus på borden :-)

 

annars ere jubara o grinda på, du måste bli bra för o vinna pengar ochdet finns egentligen bara ett sätt, spela o spela :o) practice makes perfect och i poker finns inga genvägar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Ville bara meddela att jag typ klarat det. Bankrullen ligger på 1970$ om man bara räknar med det jag vunnit på pokern.

Spelade lite Black Jack igår för att cleara en bonus.. det gick sjukt bra och ska jag räkna med dom pengarna så har rullen gått upp till 2300$!!

 

Totalt +1700$ på två månader.

Helt ok för mina två första månaders seriöst pokerspel.

Och har knappt spelat mer än 1tim om dagen. 2/3 är säkert bonusar men det är pengar det med =)

 

Ville bara meddela =)

 

/Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...