Gå till innehåll

heltok - en NLT400böckling på äventyr i Thailand


heltok

Recommended Posts

East Meets West Fusion 90 mins 2,000 Baht

Green Leaf Spa’s East Meets West Massage Fusion : For your therapeutic benefit, your professional therapist will skillfully perform the most popular techniques of more than four of the world's most renowned massage therapies (Swedish, Thai, Aromatherapy and Sports massage), to bring you an exceptional combination that is unique to Green Leaf Spa. Perfect when you’re looking for that Very Different experience.

 

naaaajs.

 

Vafan, dom har ju glomt den basta av massager - Teen Massage

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 609
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag har gått och blivit lite halvt metrosexuell. kolli som lurade mig att slaska bort halva rullen bland ladyboysen i siam paragon. så här ser min samling krämer ut nu:

img1272mr2.th.jpg

 

klonkar fint på NL400 nu. så vad ska jag slaska nu? smink? behöver tips från er andra metrosexuella....

 

Har du redan anvant upp ansiktstvatten fran Biotherm som vi kopte pa Paragon, eller fick den bara inte plats pa bilden?

 

Jag kan inte riktigt se vad det star pa den lilla tuben till hoger, men en bra ogonkram ar aldrig fel. Den stramar upp huden under ogonen och far dig att se yngre och friskare ut. En kram for nagelbanden har jag for mig att du kopte.

 

Ett riktigt bra schampoo ar det aldrig fel att investera i heller. Inte ett sant javla 2-in-1 med balsam och shit, utan ga in till en frisor och sag att du vill ha ett bra schampoo for din hartyp. Det betyder att du far betala en dryg hundring och uppat i Sverige, men det ar saaaa mycket drygare att det i slutandan blir samma pris per tvatt.

 

Och sen ar det skont att kora en ansiktsmask och harinpackning da och da, men lat dom gora det at dig pa green leaf istallet. Dom verkar duktiga dar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du redan anvant upp ansiktstvatten fran Biotherm som vi kopte pa Paragon, eller fick den bara inte plats pa bilden?

 

Jag kan inte riktigt se vad det star pa den lilla tuben till hoger, men en bra ogonkram ar aldrig fel. Den stramar upp huden under ogonen och far dig att se yngre och friskare ut. En kram for nagelbanden har jag for mig att du kopte.

 

Ett riktigt bra schampoo ar det aldrig fel att investera i heller. Inte ett sant javla 2-in-1 med balsam och shit, utan ga in till en frisor och sag att du vill ha ett bra schampoo for din hartyp. Det betyder att du far betala en dryg hundring och uppat i Sverige, men det ar saaaa mycket drygare att det i slutandan blir samma pris per tvatt.

 

Och sen ar det skont att kora en ansiktsmask och harinpackning da och da, men lat dom gora det at dig pa green leaf istallet. Dom verkar duktiga dar.

 

Dude, you took it too far. lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du redan anvant upp ansiktstvatten fran Biotherm som vi kopte pa Paragon, eller fick den bara inte plats pa bilden?

 

Jag kan inte riktigt se vad det star pa den lilla tuben till hoger, men en bra ogonkram ar aldrig fel. Den stramar upp huden under ogonen och far dig att se yngre och friskare ut. En kram for nagelbanden har jag for mig att du kopte.

 

Ett riktigt bra schampoo ar det aldrig fel att investera i heller. Inte ett sant javla 2-in-1 med balsam och shit, utan ga in till en frisor och sag att du vill ha ett bra schampoo for din hartyp. Det betyder att du far betala en dryg hundring och uppat i Sverige, men det ar saaaa mycket drygare att det i slutandan blir samma pris per tvatt.

 

Och sen ar det skont att kora en ansiktsmask och harinpackning da och da, men lat dom gora det at dig pa green leaf istallet. Dom verkar duktiga dar.

 

intresant.

 

självklart har jag kvar min ansiktstvätt från bioterm.

img1296vl2.th.jpg

köpte en ny då den gamla tog slut. ladyboyen med mustasch i deras bås i siam paragon verkar gilla mig.

 

är nog hårvaxet du syftar på. någon ögonkräm har jag inte. får leta efter det.

 

nagelbandskram? aldrig hört talas om. låter givet.

 

shampoo ja. kör med oakwood-schampot. är väl inte det bästa. blir att undersöka det.

 

körde ju en hårinpackning efter kollot sist. sedan dess har det itne blivit någon. får jag styra upp. och ansiktbehandling har jag inte vågat göra. gjorde så sjukt ont i näsan sist. men får väl prova oakwood. är väl snordyrt där men aja, partypoker betalar. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du redan anvant upp ansiktstvatten fran Biotherm som vi kopte pa Paragon, eller fick den bara inte plats pa bilden?

 

Jag kan inte riktigt se vad det star pa den lilla tuben till hoger, men en bra ogonkram ar aldrig fel. Den stramar upp huden under ogonen och far dig att se yngre och friskare ut. En kram for nagelbanden har jag for mig att du kopte.

 

Ett riktigt bra schampoo ar det aldrig fel att investera i heller. Inte ett sant javla 2-in-1 med balsam och shit, utan ga in till en frisor och sag att du vill ha ett bra schampoo for din hartyp. Det betyder att du far betala en dryg hundring och uppat i Sverige, men det ar saaaa mycket drygare att det i slutandan blir samma pris per tvatt.

 

Och sen ar det skont att kora en ansiktsmask och harinpackning da och da, men lat dom gora det at dig pa green leaf istallet. Dom verkar duktiga dar.

 

Scary...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. http://www.pokerhand.nu/index.php?showhand=82359352

 

Alla på bordet var fiskar. 40/0/3 i stats på han som ställer. Jag steker väldigt länge och viker. Funderar på vilken range hans push har och vad jag ska syna med en efter och om jag hade suttit i bb.

 

2. http://www.pokerhand.nu/index.php?showhand=82359353

 

Jag är så sjukt weak. Eller? Han raisar utg och sedan betar han på AK-brädan in i 3st motståndare som synade honom. Vad är planen på turn? Ska jag donka ut och hur spelar man den sen. Preflop, ska jag smaska upp potten lite? Hur mycket?

 

3. http://www.pokerhand.nu/index.php?showhand=82359354

Preflop ok? Floppar ju stege+färg+bottenpar. Men stor risk att några av outsen är counterfeitade/dominerade, frågan är hur många. Ska jag syna?

 

4. http://www.pokerhand.nu/index.php?showhand=82359338

Blev sugen på lite minbetpoker. Och det var ju kul, $400 på 10min innan nätet gick ner. Om ni var fi var hade ni slutat raisa? anta att jag stealar väldigt mycket och är allmänt aggro, även om jag är tight och weak i alla andra lägen.

 

 

Blev en hård natt igår. Var på skabbiga Boss tills de stängde vid 7tiden på morgonen. Kul notis. Träffade en tjej där jag kände igen. Frågade var hon var ifrån. Chiang Mai sa hon. Kom på att det var ena servitrisen på Salsa Kitchen där hon jobba när jag skrev dagbok från Chiang Mai. Käkade där typ varannan dag i en månad. Liten värld.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul notis. Träffade en tjej där jag kände igen. Frågade var hon var ifrån. Chiang Mai sa hon. Kom på att det var ena servitrisen på Salsa Kitchen där hon jobba när jag skrev dagbok från Chiang Mai. Käkade där typ varannan dag i en månad. Liten värld.

 

Känner igen det där. Kom fram en tjej när jag var i Phuket och var hur glad som helst och frågade hur det var och så vidare, kom på att jag sett henne någonstans, hon verkade känna mig, men jag hade ingen aning, så för att inte skämma ut mig drog jag en rövare och sa "Yeeah it is YOU, from Samui!" och hon svarade att det var det, klonkskills!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner igen det där. Kom fram en tjej när jag var i Phuket och var hur glad som helst och frågade hur det var och så vidare, kom på att jag sett henne någonstans, hon verkade känna mig, men jag hade ingen aning, så för att inte skämma ut mig drog jag en rövare och sa "Yeeah it is YOU, from Samui!" och hon svarade att det var det, klonkskills!

 

Ha ha. Gick du på den enkla?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, det var en som jag tydligen kände mig, och sa mitt namn, och ju längre tid jag pratade med henne insåg jag att jag hade pratat mycket med henne förut men kunde inte placera henne alls, visst det var en thaitjej men ingen jag pratade med i en bar.

 

Aja, det här är väl ingen chatt :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

i phuket får man sådana hela tiden. i början är det jättejobbigt, för man lyssnar på dem men efter ett tag slutar man trigga på dem.

 

"hello my friend"

"why you forget me"

"nice to see you again"

"i remember you"

"hejpådigdöhhh"

 

lite jobbigt att så många tjejer ser ut som andra tjejer man har något vagt minne av att man har gjort något med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tja,

 

ang händerna du posta.

 

1. tycker det är ett läge som e 50-50. bb synar inte och du får pott-odds men kan va uppe mot limpade stora händer. Men jag tar nog syn, bra för min table image:mrgreen:

 

2. Ja, den var weak. Två av er har redan checkat... jag synar ner enda till river förutsatta att inget särskilt händer i handen eller om du vet att fi är mkt tight då jag kan överväga lägga.

 

3.ok att ta synen i och med att du sitter på knapp och kan förvänta dig fler i potten. Sen på floppen tycker jag det är tufft beslut. snubben som bettar 24 limpade pre-flop vad leder han nu ut med?? märligt med QQ men jag hade gissat på ett drag, set eller två par... nåt har han iaf.. så kanske lägga även om din hand e stark.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hörredu, heltok, kan du rekommendera stars till att spela NL $200 SH på? Jag ska dra från tribeca och letar ny site. Var inne och tog stars reload och jag gillade spelet, mycket raise och reraise både pre och post, vilket passar mig bra.

Men det finns ingen rakeback där whatsoever va? Vad gör man med alla "points" man drar in då?

 

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det finns ingen rakeback där whatsoever va? Vad gör man med alla "points" man drar in då?

 

:)

 

Om du gillar cash så kan du växla in poängen till bonusar eller om du hellre vill så kan du ju ta en schysst tv :D Bara gå in på stars hemsida och klicka dig vidare till shopen så ser du vad som erbjuds :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

idag när jag vaknar har kukwindows fuckat upp sig. vägrar ens starta i felsäkert läge, får blåskärm strax innan windows startar.

 

tilt.

 

är med 99% pga av att stars skrev en fil med en asterisk i. som sedan windows tiltade ur på när jag skulle ta bort den. chkdsk fuckade sönder sig när det skulle fixa hd.

 

efter några timmar hos acer får ja en ny hårddisk iaf. men c: är borta. så massor med viktiga saker är borta(dock inte bilderna =) men allt pokerrelaterat typ. så inga filmer på ett bra tag :( hade gärna gjort annars, hade even köpt dyrt headset för att ljudet skulle bli bättre.

 

kommer inte in på msn heller. wtf. iaf, seriöstilt på min acer. kanske köper en macbook pro. men vet inte vad man ska installera på den. windows vista funkar det med poker? köpa en lagligt xp-licens? våga köra piratad?

 

hade gärna köpt laptop+vista. men väntar ju på leopard också. känns lite väl saftigt att maska ut med såååå mycket pengar som alla mjukvarutillverkare vill ha för sina sketna program.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

carlitos var sig inte likt :(

 

ja, jag tog bilden själv. har x antal bilder på paradisöar, kanske kan orka tanka upp dem när jag får ordning på min dator.

 

bangkok, de e najs.

 

 

rent allmänt tror jag de flesta som var i lamai kan hålla med om att lamaiwanta+kontor är en riktigt trevlig kombo också. väldigt trivsamt ställe att bo på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...