lagerhult Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2006 Om jag inte har misstagit mig helt så delar alla pokerclienter i prima samma spelare så att om jag loggar in på betonbet och spelar så är det exakt samma motstånd som på crazy poker. Om detta nu stämmer och man vill få sig lite bananer. Varför då spela på betonbet i stället för crazy poker som exempel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiznakh Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2006 De som gör det fattar helt enkelt inte bättre. (finns en del skillnader, bonusar, support, cashouttid etc, men det är oviktigt enligt mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2006 Enda prima sajten som har egna bord är unibet vad jag vet. Självklart ska man ju precis som du säger spela på det skin där du får bäst bonusar och bananer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts