Espen Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Brukar lira på Gamesgrid för jag är VFP spelare och får spela 2 bra turneringar varje vecka gratis, tyvärr så brukar det inte finnas mer än 3-5 fulla bord öppna som dessutom är tighta I går kväll när jag logga in fanns det helt plötsligen 30 fulla bord och det verka desutom vara action betonat. Det fanns 0,25-0,5NL bord med snitpott 40$ och 2-4FL med snittpott 40$ . Detta nätverk har aldrig varit i närheten av någon sånn rush sen den öppnade för 1,5 årsedan. Så min fråga, nån som vet om nån ny sida erbjuder super bonus på detta nätverk eller vart kommer alla spelare ifrån? (Dem kanske satt in bottar för att öka trafiken ) Citera
BOGiS Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 tonygpoker.com och nakedpoker.com tillhör det nätverket vill jag minnas Citera
DrRoland Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Naked poker tror jag var den som erbjöd den bra bonusen Citera
Waggho Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Kolla i gamesgridtråden. De släppte just in nåt spanskt och nåt asiatiskt sportsbettingbolag eller liknande. Citera
Recommended Posts