virre86 Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Nu är det så att jag beställde en tröja från FullTilts shop men har nu fått fel.Den jag fick står det Lundberg på så tänkte dra en chansning. Finns du på forumet kan du väl höra av dig. Citera
lappen Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Nu har du tur för jag heter Lundberg Vad ska du ha för den? Citera
virre86 Postad 24 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Nu har du tur för jag heter LundbergVad ska du ha för den? Väntar nog lite till innan jag säljer den.Ska höra vad supporten säger om det. Men har ingen lust att skicka tillbaks så kan dom inte lösa det hör jag av mig. edit: Om det inte framgick så letar jag efter han/hon som kanske har fått min tröja. Citera
Disturbed1 Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Nu har du tur för jag heter LundbergVad ska du ha för den? Väntar nog lite till innan jag säljer den.Ska höra vad supporten säger om det. Men har ingen lust att skicka tillbaks så kan dom inte lösa det hör jag av mig. edit: Om det inte framgick så letar jag efter han/hon som kanske har fått min tröja. ..och på din tröja står det Virre86? Citera
lappen Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Nu har du tur för jag heter LundbergVad ska du ha för den? Väntar nog lite till innan jag säljer den.Ska höra vad supporten säger om det. Men har ingen lust att skicka tillbaks så kan dom inte lösa det hör jag av mig. edit: Om det inte framgick så letar jag efter han/hon som kanske har fått min tröja. Jo det förstod jag men jag är beredd att köpa den till rätt pris. Citera
virre86 Postad 25 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Nu har du tur för jag heter LundbergVad ska du ha för den? Väntar nog lite till innan jag säljer den.Ska höra vad supporten säger om det. Men har ingen lust att skicka tillbaks så kan dom inte lösa det hör jag av mig. edit: Om det inte framgick så letar jag efter han/hon som kanske har fått min tröja. ..och på din tröja står det Virre86? haha tror det iaf. Var så längesen jag köpte den så kommer knappt ihåg Citera
Recommended Posts