Gå till innehåll

Strategitips, gå från freerollers till low limit?


Erraaa

Recommended Posts

Hej

 

Jag har tänkt lite på freerollers och low limit spel. När ja spelar freerollers så tycker jag att det går rätt bra och jag har kommit in the money några gånger. Men sen när ja ska spela på ett bord me riktiga pengar så lyckas jag alltid förlora dom illa kvickt :). Har ni nå tips på hur ja ska klara övergången och gå lite pluss.

 

I turneringarna kör ja tight och det funkar oftsast, men sen när ja väl har riktiga pengar o spelar på 0,05-0,10 fl bord så tänker min hjärna att det är ju bara 0,05 $ ja synar den här gången även fast ja inte har så bra kort. Jag har märkt att det inte är nån bra taktik eftersom pengarna försvinner efter några timmar. Hoppas ni kan hjälpa mig : ) Säg till om ja har glömt nått som ni vill veta

 

* Ändrar lite i rubriken - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Microlimit ska faktiskt inte underskattas... Har senaste veckan lirat halvhjärtat medan jag tentapluggat (går förvånansvärt bra) och bara genom hyfsat tight spel har jag dragit in ca 100$ !

 

Då lirar jag 0.10/20, ibland 0.25/0.50, endast när borden är riktigt loose. Anledningen till att det gått så bra är att många gånger när man sitter med the nuts så är det ett par maniacs som skyfflar in pengar i potterna :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...