Gå till innehåll

DaPajn!

DaPine87

Recommended Posts

• Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

spelade precis en mastodont session i mina mått mätt på ca 2 timmar. Gick riktigt dåligt, spelet från förra sessionen var som bortblåst och jag betalade av för mycket, och sen blev jag utdragen en del också men spelade ändå riktigt illa. Skärpning! Spelade denna sessionen 4 bord bara, tänkte jag kunde spela bättre då, men kanske blir lite för lös då :shock: Jaja, blir en liten paus nu med lite film och sen blir det antagligen en entimmas session innan natten är slut. Spelat 5 timmar idag, har ALDRIG vart i närheten av det när jag lirat cashgame :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fyfan! Så jävla cp besviken på mig själv :( Första handen sätter fi rr kåk mot mit floppade set och direkt tiltar jag :? Backade typ 350$ på 150 händer, 200$ av dem är på cp idiotiskt spel :(:(:( Fyfan, ne nu blir det att gå ut och löpa och glömma bort detta och sen nya tag, tänker inte sluta idag försän jag är på plus igen och om jag inte klarar det måste jag lira allafall 3K händer idag.

Denna synen är ett av mina livs sämsta:

- crum1 sitting in seat 1 with $15.03

- K_W_M sitting in seat 2 with $216.80 [Dealer]

- DaPine87 sitting in seat 3 with $97.50

- cimon9999 sitting in seat 4 with $120.24

- afka72 sitting in seat 5 with $36.90

- txcowboy29 sitting in seat 6 with $99.00

DaPine87 posted the small blind - $0.50

cimon9999 posted the big blind - $1.00

** Dealing card to DaPine87: 4 of Spades, 4 of Diamonds

afka72 called - $1.00

txcowboy29 folded

crum1 folded

K_W_M folded

DaPine87 called - $1.00

cimon9999 checked

** Dealing the flop: 2 of Hearts, 6 of Clubs, 4 of Hearts

DaPine87 bet - $2.85

cimon9999 called - $2.85

afka72 called - $2.85

** Dealing the turn: 9 of Diamonds

DaPine87 bet - $11.00

cimon9999 called - $11.00

afka72 folded

** Dealing the river: 5 of Clubs

DaPine87 checked

cimon9999 went all-in - $106.39

DaPine87 went all-in - $83.15

DaPine87 shows: 4 of Spades, 4 of Diamonds

cimon9999 shows: 8 of Spades, 7 of Clubs

cimon9999 wins $196.85 from the main pot

Lixom vet ju att jag är slagen 9.5 ggr av 10, men eftersom jag vara tiltad som jag absolut INTE får bli av en liten badbeat så syna jag, så illa!!!

:oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops:

Länk till kommentar

Nu har jag hunnit smällt torsken :D Har precis vart ute och löpt en sväng så nu ska jag ducha o käka och sen drar jag igång en lååååång grajnd är det tänkt :D

Ett problem när jag grajndar är att jag gillar att dricka vatten samtidigt och detta i kombination med en liten blåsa är inte coolt :P

EDIT: och nej, jag vill inte ha en flaska bredvid som jag pissar i ;)

Länk till kommentar

Nån som vet hur det ligger till med att hyra lägenhet utan fast inkomst?

Alltså måste jag övertala morsan som whinar som fan att hon ska va borgenär eller kan man fixa det på nått annat sätt? Tänkte om man betalar 5 månadshyror i förväg så kan ju inte hyresvärden whina tycker jag :?

Länk till kommentar

Som jag sa till dig på MSN så är hyra i andra hand det bästa tror jag och erbjuda sig att betala mycket i förskott. Att säga att poker är ens enda inkomstkälla är ju ingen höjdare, men säger man att man kan betala i förskott så är det ju inte mycket som hyresvärden kan klaga på. Så fungerade det för mig i alla fall.

Ska man hyra i förstahand antar jag att det krävs en borgenär om man inte kan visa upp något arbetsintyg. Jag och en polare hyr en lägenhet nu i åtta månader sedan måste vi troligen flytta ut.

Har du pengar och är säker på att du kan betala för dig själv så går det nog att fixa. Var bara själv övertygad att du klarar det så blir det lättare att övertyga andra. Jag var beredd att visa upp grafer och resultat från mina 14 månader av pokerspelande, men när jag sa att jag kunde betala i förskott var det allt han behövde veta...

Länk till kommentar

Som jag sa till dig på MSN så är hyra i andra hand det bästa tror jag och erbjuda sig att betala mycket i förskott. Att säga att poker är ens enda inkomstkälla är ju ingen höjdare, men säger man att man kan betala i förskott så är det ju inte mycket som hyresvärden kan klaga på. Så fungerade det för mig i alla fall.

Ska man hyra i förstahand antar jag att det krävs en borgenär om man inte kan visa upp något arbetsintyg. Jag och en polare hyr en lägenhet nu i åtta månader sedan måste vi troligen flytta ut.

Har du pengar och är säker på att du kan betala för dig själv så går det nog att fixa. Var bara själv övertygad att du klarar det så blir det lättare att övertyga andra. Jag var beredd att visa upp grafer och resultat från mina 14 månader av pokerspelande, men när jag sa att jag kunde betala i förskott var det allt han behövde veta...

jo, verkar ju va mycket enklare att hyra i andra hand :D fast jag vill helst inte göra det, vill ha mitt eget crib :P

Länk till kommentar

så, ligger back typ 7 inköp idag, kul! :( 3 inköp är på vidrigt spel. 1 inköp set mot överset och ett inköp är på floppad tvåpar AI mot river triss, resterande två är på diverse skit...

Det kommer alltid sånna dagar pajn, chill bara, imorrn är du upp 7 inköp :)

Länk till kommentar

så, ligger back typ 7 inköp idag, kul! :( 3 inköp är på vidrigt spel. 1 inköp set mot överset och ett inköp är på floppad tvåpar AI mot river triss, resterande två är på diverse skit...

Det kommer alltid sånna dagar pajn, chill bara, imorrn är du upp 7 inköp :)

är väl så :? Hur stor är din största dagstorsk? Borde jag lägga ner spelet för idag eller ska man ta en paus och lira vidare sen?

Lirade 8 bord förut, var nog inte riktigt mogen för det, OM det blir mer lir senare så blir det nog att spela 4 bord och koncentrera sig som fan :D

Vart ju inte heller mindre tiltigt av att prima lagga mer än aldrig förr :cry:

Länk till kommentar

Jag skulle inte spela vidare om jag var du, går knappast o spela A-game med det backet i bakhuvudet. Ta en myskväll me film o lite chips istället och dra igång igen imorrn! ;)

Låter som en bra idé, ska nog dra till statoil och köpa nötter, snuskitgt gott de! :D

Länk till kommentar

Dapine, backade 8 inköp på en kväll och 7 inköp kvällen efter. 15 inköp på två dagar alltså. Det var mycket badbeats men jag har kommit fram till att man bör sänka antal bord när sådant händer, det är lätt att pengarna flyger iväg pga att man spelar för många bord.

I mitt försvar så spelade jag över 10 000 händer på dessa två dagar så det motsvarar väl vad en annan grinder spelar på 7-8 dagar. LOL, nu när jag tänker på d så lär d oxo ha berott på just d att jag spelade för länge :)

Länk till kommentar

• Skapa nytt...