uo Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Lycka till har följt din andra Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 24 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Lycka till har följt din andra thx Hoppas denna blir lika underhållande (?) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 24 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 spelade precis en mastodont session i mina mått mätt på ca 2 timmar. Gick riktigt dåligt, spelet från förra sessionen var som bortblåst och jag betalade av för mycket, och sen blev jag utdragen en del också men spelade ändå riktigt illa. Skärpning! Spelade denna sessionen 4 bord bara, tänkte jag kunde spela bättre då, men kanske blir lite för lös då Jaja, blir en liten paus nu med lite film och sen blir det antagligen en entimmas session innan natten är slut. Spelat 5 timmar idag, har ALDRIG vart i närheten av det när jag lirat cashgame Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 25 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 Hitils efter 2 dagar: Spel: NL100 SH Händer: 4142 tid: 8.65 hr PTBB/100: 2.68 Rejk: 304$ Rejked hands: 1641 ( kan inte stämma ) Resultat: +222$ Nått mer som jag ska redovisa? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 25 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 Vart bilden för stor? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 Ja, kör en "thumbnail", som jag gjorde med min bananförsäljare. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 25 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 fyfan! Så jävla cp besviken på mig själv Första handen sätter fi rr kåk mot mit floppade set och direkt tiltar jag Backade typ 350$ på 150 händer, 200$ av dem är på cp idiotiskt spel Fyfan, ne nu blir det att gå ut och löpa och glömma bort detta och sen nya tag, tänker inte sluta idag försän jag är på plus igen och om jag inte klarar det måste jag lira allafall 3K händer idag. Denna synen är ett av mina livs sämsta: - crum1 sitting in seat 1 with $15.03 - K_W_M sitting in seat 2 with $216.80 [Dealer] - DaPine87 sitting in seat 3 with $97.50 - cimon9999 sitting in seat 4 with $120.24 - afka72 sitting in seat 5 with $36.90 - txcowboy29 sitting in seat 6 with $99.00 DaPine87 posted the small blind - $0.50 cimon9999 posted the big blind - $1.00 ** Dealing card to DaPine87: , afka72 called - $1.00 txcowboy29 folded crum1 folded K_W_M folded DaPine87 called - $1.00 cimon9999 checked ** Dealing the flop: , , DaPine87 bet - $2.85 cimon9999 called - $2.85 afka72 called - $2.85 ** Dealing the turn: DaPine87 bet - $11.00 cimon9999 called - $11.00 afka72 folded ** Dealing the river: DaPine87 checked cimon9999 went all-in - $106.39 DaPine87 went all-in - $83.15 DaPine87 shows: , cimon9999 shows: , cimon9999 wins $196.85 from the main pot Lixom vet ju att jag är slagen 9.5 ggr av 10, men eftersom jag vara tiltad som jag absolut INTE får bli av en liten badbeat så syna jag, så illa!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 25 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 Har ett nytt mål nu! Nästa månad ska jag lira 80K händer och plussa 6K$ på spel och bananer, klarar jag det flyttar jag hemifrån! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxwell Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 Får man fråga hur många % i bananförsäljning du har? 65 EDIT: ok, nice Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 25 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 Nu har jag hunnit smällt torsken Har precis vart ute och löpt en sväng så nu ska jag ducha o käka och sen drar jag igång en lååååång grajnd är det tänkt Ett problem när jag grajndar är att jag gillar att dricka vatten samtidigt och detta i kombination med en liten blåsa är inte coolt EDIT: och nej, jag vill inte ha en flaska bredvid som jag pissar i Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 25 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 Nån som vet hur det ligger till med att hyra lägenhet utan fast inkomst? Alltså måste jag övertala morsan som whinar som fan att hon ska va borgenär eller kan man fixa det på nått annat sätt? Tänkte om man betalar 5 månadshyror i förväg så kan ju inte hyresvärden whina tycker jag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 Som jag sa till dig på MSN så är hyra i andra hand det bästa tror jag och erbjuda sig att betala mycket i förskott. Att säga att poker är ens enda inkomstkälla är ju ingen höjdare, men säger man att man kan betala i förskott så är det ju inte mycket som hyresvärden kan klaga på. Så fungerade det för mig i alla fall. Ska man hyra i förstahand antar jag att det krävs en borgenär om man inte kan visa upp något arbetsintyg. Jag och en polare hyr en lägenhet nu i åtta månader sedan måste vi troligen flytta ut. Har du pengar och är säker på att du kan betala för dig själv så går det nog att fixa. Var bara själv övertygad att du klarar det så blir det lättare att övertyga andra. Jag var beredd att visa upp grafer och resultat från mina 14 månader av pokerspelande, men när jag sa att jag kunde betala i förskott var det allt han behövde veta... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chrille87 Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 Får man fråga hur många % i bananförsäljning du har? 65 EDIT: Är det på nordicbet du spelar? Får man fråga hur du i så fall har fått så mycket? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 25 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 Som jag sa till dig på MSN så är hyra i andra hand det bästa tror jag och erbjuda sig att betala mycket i förskott. Att säga att poker är ens enda inkomstkälla är ju ingen höjdare, men säger man att man kan betala i förskott så är det ju inte mycket som hyresvärden kan klaga på. Så fungerade det för mig i alla fall. Ska man hyra i förstahand antar jag att det krävs en borgenär om man inte kan visa upp något arbetsintyg. Jag och en polare hyr en lägenhet nu i åtta månader sedan måste vi troligen flytta ut. Har du pengar och är säker på att du kan betala för dig själv så går det nog att fixa. Var bara själv övertygad att du klarar det så blir det lättare att övertyga andra. Jag var beredd att visa upp grafer och resultat från mina 14 månader av pokerspelande, men när jag sa att jag kunde betala i förskott var det allt han behövde veta... jo, verkar ju va mycket enklare att hyra i andra hand fast jag vill helst inte göra det, vill ha mitt eget crib Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 25 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 Är det på nordicbet du spelar? Får man fråga hur du i så fall har fått så mycket? nope är inte nordicbet.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 ang grafen på föregående sida. Vad är det för program du andvänder till det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 Ang dricka vatten vid datorn. Jag dricker massa vattan och blir alltid nödig, funkar ju för dig som spelar CG, men jag som starsgrindar SnG, VAFAN gör man? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 25 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 så, ligger back typ 7 inköp idag, kul! 3 inköp är på vidrigt spel. 1 inköp set mot överset och ett inköp är på floppad tvåpar AI mot river triss, resterande två är på diverse skit... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustinz Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 så, ligger back typ 7 inköp idag, kul! 3 inköp är på vidrigt spel. 1 inköp set mot överset och ett inköp är på floppad tvåpar AI mot river triss, resterande två är på diverse skit... Det kommer alltid sånna dagar pajn, chill bara, imorrn är du upp 7 inköp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 25 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 så, ligger back typ 7 inköp idag, kul! 3 inköp är på vidrigt spel. 1 inköp set mot överset och ett inköp är på floppad tvåpar AI mot river triss, resterande två är på diverse skit... Det kommer alltid sånna dagar pajn, chill bara, imorrn är du upp 7 inköp är väl så Hur stor är din största dagstorsk? Borde jag lägga ner spelet för idag eller ska man ta en paus och lira vidare sen? Lirade 8 bord förut, var nog inte riktigt mogen för det, OM det blir mer lir senare så blir det nog att spela 4 bord och koncentrera sig som fan Vart ju inte heller mindre tiltigt av att prima lagga mer än aldrig förr Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustinz Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 Jag skulle inte spela vidare om jag var du, går knappast o spela A-game med det backet i bakhuvudet. Ta en myskväll me film o lite chips istället och dra igång igen imorrn! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 25 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 Jag skulle inte spela vidare om jag var du, går knappast o spela A-game med det backet i bakhuvudet. Ta en myskväll me film o lite chips istället och dra igång igen imorrn! Låter som en bra idé, ska nog dra till statoil och köpa nötter, snuskitgt gott de! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 Du har blivit tillsagd innan Dapine, bananer och alla dess vänner är no-no! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 25 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 Du har blivit tillsagd innan Dapine, bananer och alla dess vänner är no-no! sorry, ska inte upprepas Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 Dapine, backade 8 inköp på en kväll och 7 inköp kvällen efter. 15 inköp på två dagar alltså. Det var mycket badbeats men jag har kommit fram till att man bör sänka antal bord när sådant händer, det är lätt att pengarna flyger iväg pga att man spelar för många bord. I mitt försvar så spelade jag över 10 000 händer på dessa två dagar så det motsvarar väl vad en annan grinder spelar på 7-8 dagar. LOL, nu när jag tänker på d så lär d oxo ha berott på just d att jag spelade för länge Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts