Zamora25 Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Postad 23 Oktober , 2006 Gärna namn och nationalitet tack Citera
Zamora25 Postad 23 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2006 Nån som vet om dessa ska spela? Jonas Molander Per Hildebrand Peter Eichard Karin Lundgren Per Ummer Anders Henriksson Wiliiam Thorsson Mats Rahmn Ingemar Backman Joakim Geigert Citera
Jayel Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Postad 23 Oktober , 2006 Jonny Lennartsson. Eskilstuna. Citera
Nusseman Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Ni som spelar: Glöm inte att vinka till de som liverapporterar på Poker.se (bland annat gdaily denna gång), så kommer ni med i chipcounten i liverapporten. Kännetecken är svart eller grön T-shirt eller piké som det står Poker.se på. Gdaily har ansiktsminne som en guldfisk så det kan hända att ni får vinka fler gånger innan han noterar er Citera
Lianinho Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Hrm.. ööööööver till Dublin (I mitt gbgska tycke) Citera
simon1583 Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Du som ville veta vilka specifika svenskar som ska spela kan troligtvis ta hjälp av listan i denna tråd: http://www.thehendonmob.com/forum/viewtopic.php?t=11697 Citera
Superfunk- Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Jag ska spela men det har blivit världens krångel med min anmäla så vet inte vad som händer. Betalade in anmälningsavgiften från min fars konto, då jag hade slut på engångskoder! Och nu på nått sätt har dem trots att jag skrivit "Buy In For Emil Holmsten" i wire note fått för sig att anmäla min far istället för mig. Har pratat med han Charles som håller i det hela och han skulle återkomma till mig men har inte gjort det ännu, vet inte vad som händer? Citera
gdaily Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Ni som spelar: Glöm inte att vinka till de som liverapporterar på Poker.se (bland annat gdaily denna gång), så kommer ni med i chipcounten i liverapporten. Kännetecken är svart eller grön T-shirt eller piké som det står Poker.se på. Gdaily har ansiktsminne som en guldfisk så det kan hända att ni får vinka fler gånger innan han noterar er Inte bara har jag ruskigt dåligt ansiktsminne, jag har också löjligt svårt att koppla ihop namn till ansiktet. Så säg gärna vad ni heter också Däremot behöver ni inte räkna era chips och tala om det när jag går förbi, det uppskattar jag på några enstaka chips när genom att slänga en snabb blick. Jag antar att vi alla har olika bra och dåliga egenskaper Citera
LadyLuck Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Peter Eichhardt, Mats Rahmn, Ingemar Backman och Henric Olander vet jag ska spela EPT Dublin. Citera
Nusseman Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Däremot behöver ni inte räkna era chips och tala om det när jag går förbi, det uppskattar jag på några enstaka chips när genom att slänga en snabb blick. Det är sant. Jag vet inte hur många gånger jag har kontrollräknat bara för att se att det felade på mindre än 500 i en stack på ~25K Lite Rainman-vibbar får man Citera
simon1583 Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Bättre hjälp: http://www.prosharks.se/news/330/ Citera
MolleB Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Jag och ramzi ska spela ept dublin iaf Citera
Narkissoz Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Bättre hjälp: http://www.prosharks.se/news/330/ Lägre odds på Molander än Lodden t.ex? wow. Citera
dollymixture Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Fan, Arlanda ger bra klonk. Fyra inköp på tio minuter! Landar i Oslo vid 17.30. Ses där. Peter Hedlund är namnet. Citera
Recommended Posts