Gå till innehåll

Laptop HP pavilon Upplösning?


CatEatDog

Recommended Posts

Jag har ett problem, sitter på en HP Pavilon zv6000, är en 15,?" skärm och vill knna ändra min upplösning till 1600 X 1200.

 

När jag ändrar till denna inställning så får inte allt plats på skärmen, man får med musen skjuta bilden föra att komma åt allt på ex skrivbord. Jag vill ha bilden centrerad på något sätt men vet inte om detta är möjligt?!?!

 

Jag vill kunna ha denna upplösning framförallt när jag spelar på SvS då dom inta har någon funktion att kunna ändra storlek på deras fönster. Detta är så irriterande att jag vill byta dator, men tänkte kolla om någon som är mer teknink när det gäller datorer har något svar på detta?!?!

 

Är väll så att pissdatorn inte fixar mer än 1200 x 800 men skadar inte att fråga !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Konfigurera en Dell Inspiron 9400 på Dell's hemsida och ändra till 17" ws med 1920x1200, kostar strax över 12000 kr, men jag skulle rekommendera ett grafikkortstillval för en 1000-lapp också.

 

http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?b=&c=se&cs=sedhs1&l=sv&oc=N10945t&rbc=N10945t&s=dhs&sbc=sedhsrsinspn_9400_3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...