Lassis Postad 24 Januari , 2005 Rapport Postad 24 Januari , 2005 Köpa marker i Gbg.... Nån som vet någon butik i Gbg där man kan köpa marker/kortlekar?? * Lite RP - QoS * Citera
jason Postad 24 Januari , 2005 Rapport Postad 24 Januari , 2005 Har du inga jätte krav på marker / kortlekar så finns det på Tradition i Femman. Det är allt jag känner till tyvärr... Citera
Lassis Postad 24 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2005 Vart ligger Femman?? hehe, jag är rätt så ny här i stan.... Citera
Lassis Postad 24 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2005 Tack för dom snabba svaren förresten!! Besöker nog CardCollector imorgon..dom hade mkt att välja på... Butiken låg vid Liseberg.... Citera
D.H. Postad 24 Januari , 2005 Rapport Postad 24 Januari , 2005 Vart ligger Femman?? hehe, jag är rätt så ny här i stan.... Nordstan. Leta efter huset med en femma på, de är numrerade i ordning så det borde var ganska lätt. Citera
Mysticum Postad 25 Januari , 2005 Rapport Postad 25 Januari , 2005 Vart ligger Femman?? hehe, jag är rätt så ny här i stan.... Det var nog första gången jag hörde den frågan Om du bor på Hisingen (som sig bör) åker du bara över Göta Älv-bron, sedan bör du se ett skapligt stort hus med en stor femma på. Där är det. Tradition ligger på bottenvåningen mellan Telia-butiken och Gallerix (du bör se den, den ligger alldeles till vänster när du kommer ner för rulltrappan). CardCollector hade annars två KEM-lekar för 295 kr. Har ingen uppfattning på vad sådana lekar kostar annars, men om man beställer från USA får man väl pröjsa mer än så, eller? Citera
Mjorich Postad 3 Februari , 2005 Rapport Postad 3 Februari , 2005 * Ingen reklam utan för BUTIK-tråden, tack! Enjoy! - QoS * Citera
Recommended Posts