elkusko Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Går inte att spela på Partylängre, mkt låg trafik på O H/L SnG:s. Cashgamen tuffare för att inte snacka om multiturneringarna som kanppt fyller 4 bord nu för tiden. Nä, ut med stashen men var skall de in om man vill lira H/L? I övrigt har jag inte riktigt hängt med i snacket om förbudet i USA, alla jänkare på Party, har de slutat spelat eller gått till andra sidor? Citera
morberg Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Full Tilt och/eller Poker Stars verkar vara det som gäller generellt för amerikaner som flyttar till annan site. Vet tyvärr inte hur det är med O H/L-utbudet där. Citera
danielfroberg Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Jag tycker du ska lira på Fulltilt. Bra action på både tuneringar och cashgamen. Sng fylls hyffsat fort ända upp till 200$ nivån. Jag vet inte hur det är på Stars, men om du inte lirar högre än $200 så duger fulltilt gott, och deras client känns väldigt mkt fräschare än Stars. (kan vara personligt) Mvh Citera
Recommended Posts