Swedish-Hero Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Asså det jag menar är vad för program behöver jag får att packa upp en sån fil?? Tack på förhand! Mvh Hero Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 funkar det inte med winrar, så kasta filen. typ OT: Nån mer än jag som saknar pkzip/pkunzip? Innan jag visste vad zip var så försökte jag alltid läsa ut ordet "'p'kunnsipp" Btw, jag tror att "klicknegerklickljudet" inte skrivs med en apostrof utan som "xh", någon som kan bekräfta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Bästa trådstölden någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Med tanke på att språket (eller ett av dem?) heter xhosa, och uttalas med klickljud så kan vi anta att så är fallet. För övrigt låter w02 som en del av ett arkiv, har du inte de andra i nummerföljden så är du nog rökt. Flest format tror jag för övrigt att 7zip klarar av. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 ... W00 = Archiv W02 = TEMP file W20 = Windows2000 related file ... Ett urklipp ifrån http://www.fnds.net/ext/w.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts