Gå till innehåll

Maste ha snus (Jonkoping)


danielfroberg

Recommended Posts

Tack på förhand för att jag fick låna tråden! :D

 

Ettan och Lucky Strike is da shit :twisted:

 

Vet du någon butikskedja som säljer luckystrike-Snus? har letat här i Eskilstuna utan att hitta...

 

//J

 

har köpt mina på Pressbyrån och Shell.. Inte särskillt ekonomiskt.. men vem fan bryr sej egentligen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bah, du whinar för att du inte får snus på några timmar. Jag upptäckte igår att onlinebutikerna inte levererar snus hit till Bangkok som jag hade ränkat med. Thaitullen beslagtar o slänger tydligen paketen. :cry:

 

Kan ingen från Sverige skicka då? Det går ju att lösa! Bara att hojta till så ska jag posta åt dig, Jag vet hur det är att va utan!

 

Tack för omtanken, men jag har redan fått morsan att skicka lösdosor i kuvert. Testbrevet gick iväg igår så det blir spännande att se om det kommer fram nu i veckan. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bah, du whinar för att du inte får snus på några timmar. Jag upptäckte igår att onlinebutikerna inte levererar snus hit till Bangkok som jag hade ränkat med. Thaitullen beslagtar o slänger tydligen paketen. :cry:

 

Kan ingen från Sverige skicka då? Det går ju att lösa! Bara att hojta till så ska jag posta åt dig, Jag vet hur det är att va utan!

 

Tack för omtanken, men jag har redan fått morsan att skicka lösdosor i kuvert. Testbrevet gick iväg igår så det blir spännande att se om det kommer fram nu i veckan. :)

 

Nice! Brevet med snuset kom fram idag. Nu e det bara att få dem med en veckas intervall under resten av asienvistelsen. :D:D:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...