Jennez Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 jag har också tröttnat, tar emot nästan varje dag att spela även fast man plussar.. dags för ett uppehåll efter 7 november Varför det? Kommer A-kassan in jämte bostadsbidraget då? Citera
DaPine87 Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 jag har också tröttnat, tar emot nästan varje dag att spela även fast man plussar.. dags för ett uppehåll efter 7 november Varför det? Kommer A-kassan in jämte bostadsbidraget då? Vet inte om jag läste fel på rubriken men tråden handlar väl inte om patetiskt whinande? Citera
Jennez Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Men lol! Jag skulle bara vara lite rolig. Vill inte ha ngn debatt. Men kul att du engagerar dig DaPine. Citera
DaPine87 Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Men lol! Jag skulle bara vara lite rolig. Vill inte ha ngn debatt. Men kul att du engagerar dig DaPine. då får jag dubbel lolla Skämtade såklart också, jag är inte en speciellt allvarlig person! Citera
danielfroberg Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Vadda? Menar ni att killen i fraga bade far A-kassa o bostadsbidrag? Citera
DaPine87 Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Vadda? Menar ni att killen i fraga bade far A-kassa o bostadsbidrag? snälla, ta inte upp dem diskussionerna igen, allafall inte i den här tråden Citera
omduvoresomjag Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Ni ger alla stört dåliga råd. Börja lira ordspelen på blip.se som guldmedlem, det är där dom stora pengarna ligger! Citera
Wiznakh Postad 20 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2006 Jag får inte en krona i bidrag, diskussionen kommer från andra trådar så håll det där istället. Citera
Zyr Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 jag har också tröttnat, tar emot nästan varje dag att spela även fast man plussar.. dags för ett uppehåll efter 7 november Varför det? Kommer A-kassan in jämte bostadsbidraget då? herregud, vad är ditt problem? varför skulle jag ha A-kassa? inte en chans.. hoppas du blir bannad snart för dina upprepande påhopp, förtal och att aldrig hålla dig till topic Citera
Recommended Posts