devalanteriel Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 Av kändiskvinnor... det blir nog tre skådespelerskor. Utan inbördes ordning: Scarlett Johansson Christina Ricci Natalie Portman Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Utan inbördes ordning 1. Kirsten Dunst 2. Nelly Furtado 3. Robyn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Konkurrensen är hård om Scarlett Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_Bonde_ Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 1.scarlet johansen 2. någon rolig 3.mig själv (fast inte berömd "än" , behövde ta ngn med någorlunda snygg kropp) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazy99 Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 1. Aishwarya 2. 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 beyonce knowles massa från dem jeans-videon med chingy massa från camera phone-videon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 28 December , 2006 Rapport Share Postad 28 December , 2006 att så många skulle vilja ligga med scarlet johansen kan jag inte förstå..vad har hon som skulle va så speciellt?..blekare och alldaglig är min bedömning 6 av 10 beyonce däremot som el_fisko är inne på..då kan vi börja närma oss 10 på skalan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 28 December , 2006 Rapport Share Postad 28 December , 2006 Lite sjukt att den som har den minsta äckelfaktorn på den listan är Jenna Jamesson, och hon är ju inte helt fräsch heller... Skulle jag göra en sån här lista skulle den bestå av tre tjejer som jag faktiskt känner. Att vilja bonka med människor som man aldrig har träffat är lite mysko. håller till viss del med om det sista du skriver..men den skönhet som de fräschaste kändisarna besitter är dock svårt att hitta i sin umgängeskrets..därav förstår jag att listorna ser ut som de gör.. och hur kul skulle det va om alla skrev: Josefin i min klass Jenny på ica FetKarin med tänderna etc men va fan skriver ja det där skiten för.. anledningen jag skulle citera från dig var ju att jag bra gärna skulle vilja få en förklaring varför aguilera skulle va smutsigare än Jenna?..paris är ju erkännt smutsig..liksom jenna..men va fasen aguilera lär väl inte legat med sååå många..hör ju aldrig nått om henne o hennes privatliv..är väl stadigt gift vad jag vet..slog igenom som en teen..sen nått år som dirrrty..men säg någon kändis som inte haft nått fuckparty år (om ens aguilera hade det..vilket jag inte tror)..sen blev hon ju pensionär.. så va fasen..aguilera har bara rent mjöl i påsen sorry för off topic.. fortsätt med ert scarlett trån nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 December , 2006 Rapport Share Postad 28 December , 2006 att så många skulle vilja ligga med scarlet johansen kan jag inte förstå..vad har hon som skulle va så speciellt?..blekare och alldaglig är min bedömning 6 av 10 beyonce däremot som el_fisko är inne på..då kan vi börja närma oss 10 på skalan Antagligen eftersom Beyoncé är borderline ful, undernärd, talanglös och ointressant som människa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 28 December , 2006 Rapport Share Postad 28 December , 2006 Ganska ointressant fråga, svårt att bli sådär jättekåt på nån man aldrig träffat... Fyfan vilket lugnt och skönt liv du måste leva... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 28 December , 2006 Rapport Share Postad 28 December , 2006 Antagligen eftersom Beyoncé är borderline ful, undernärd, talanglös och ointressant som människa? undernärd..skulle nog snarare säg hon har drag åt övervikt..hon har väl de anlagen så hon går upp 2 kg efter att ätit en kaka talanglös skulle jag inte kalla någon fullkomligen kört över de andra i destinys child och fortsatt producera hits (sen att det är skitmusik är ju en annan sak..men så länge det går hem hos den stora massan gör hon ju det perfekt) vad gäller personlighet vet du säkert bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 28 December , 2006 Rapport Share Postad 28 December , 2006 Men snälla, kan vi inte bara knulla i den här tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 28 December , 2006 Rapport Share Postad 28 December , 2006 just det!.. om du fick välja 3 tjejer/kvinnor som du skulle vilja ha sex med, 1a plats: prinsessan Madeleine 2a plats: christina aguilera 3e plats: Shakira ( QoS kommer snart byta topic ) Marie Serneholt och Madeleine Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
masterplan Postad 28 December , 2006 Rapport Share Postad 28 December , 2006 1. Elisha Cuthbert 2. Sienna Miller 3. Marie Serneholt Vad lätt det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 28 December , 2006 Rapport Share Postad 28 December , 2006 Hattrick på kungahuset. Mest för sakens skull egentligen. Plus att jag vill se hur kinky jag skulle kunna få Silvia. Och de efterföljande skandalbilderna vore nog ett av väldigt få sätt som vi skulle kunna få kungahuset på fall i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eldkvarn Postad 28 December , 2006 Rapport Share Postad 28 December , 2006 Jag säger bara: 1. Sandra Bullock 2. Shakira 3. Katarina Sandström (Rapport) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 28 December , 2006 Rapport Share Postad 28 December , 2006 Hattrick på kungahuset. Mest för sakens skull egentligen. Plus att jag vill se hur kinky jag skulle kunna få Silvia. Och de efterföljande skandalbilderna vore nog ett av väldigt få sätt som vi skulle kunna få kungahuset på fall i Sverige. Vore häftigt så länge man fick dem samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stalmannen Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Lustigt hur folk kan söka upp en ett och ett halvt år gammal tråd... Undrar vad som söktes efter... Nya förslag till min lista=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steppwolf Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 1 Kicki Danielsson 2 Birgitta Dahl (Förlåt Enn Kokk) 3 Babben Snygga människor är ointressanta. Själv är jag dock ett undantag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Förutom alla random kassabiträden som frågar om det ska va nåt mer... 1. Sarah Wayne Callies (Tancredi i Prison Break) 2. Shakira 3. Beyonce Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts