danielfroberg Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Nu tror jag fan att min dator råkat ut för något skumt. När jag surfar runt på forumet, så blir en massa av orden länkar. När jag trycker på länkarna så kommer jag in på denna siten(tryck inte om du tror att du kan få virus) http://www.saintengine.com/portal/easyhyperlink/search.php?q=college Vad kan detta bero på? Citera
danielfroberg Postad 18 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Så fort det står ett ord på te.x pokerforum, som finns med på den siten så länkas jag dit Citera
Mjonasson Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Antar att du använder IE En typ av marknadsföring från Trojaner/AdWare. I vilket fall: Tanka hem AdAware << så bör du få bort det. //MJonasson Citera
eurythmech Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Postar mitt problem som finns sedan igår: Alla mina ikoner har försvunnit. Alltså alla länkar på skrivbord, startmeny osv är "ikonlösa", det gäller även alla filtyper. Citera
Mjonasson Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Ikonproblemet: Starta datorn i Felsäkert läge(tryck F8 under uppstarten o välj Felsäkert.), när du väl startar upp den så starta om datorn igen. Bör fungera om du har problem med iconcache.db filen Citera
QoS Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 eurythmech, ladda ner Tweak UI från MS och pröva "Rebuild Icons" grejen. - QoS Citera
eurythmech Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 eurythmech, ladda ner Tweak UI från MS och pröva "Rebuild Icons" grejen. - QoS Nu försvann visst alla ikoner Startar väl om senare och ser om det får nån effekt. Citera
danielfroberg Postad 18 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Antar att du använder IE En typ av marknadsföring från Trojaner/AdWare. I vilket fall: Tanka hem AdAware << så bör du få bort det. //MJonasson Tack!! Funkade klockrent! Vilket nötprogram. Den hittade typ 120 problem-filer, eller vad det stod! Ganks messed up hard-drive va? Nu är skiten borta iaf! Kan man få reda på vart skiten kom ifrån? I´ts time to KILL! Citera
Myssion Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Bra tips från majorgeeks.com: Att söka efter/ta bort skräp: Malware removal Att förebygga att skräp hittar till din dator: Malware protection Citera
Sansrom Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Kan man få reda på vart skiten kom ifrån? Ett ord: Porrsurfning. Citera
danielfroberg Postad 18 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Nae, inte på senaste iaf, Klart min moster var ju o hälsade på men va fan .. Citera
QoS Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Nu försvann visst alla ikoner Startar väl om senare och ser om det får nån effekt. Hur går det? - QoS Citera
eurythmech Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Nu försvann visst alla ikoner Startar väl om senare och ser om det får nån effekt. Hur går det? - QoS Alla ikoner har nu ersatts med mytorrents ikon, har inte startat om ännu Citera
Recommended Posts