Gå till innehåll

WPT Festa al Lago 16-18/10!


Lianinho

Recommended Posts

Storåkers verkar ha fått en riktigt bra inledning.. Om man ser till Cardplayers chip count. Liten kul notis är ju att även Jeff Madsen ligger bra till.. En av världens bästa spelare, visst, VISST? ;)

 

(tycker för övrigt att det var en fantastisk prestation av gossen i WSOP, men en sån tråd finns redan, så låt oss nu inte ta upp det igen)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde vara autoban på att kalla turneringsresultat i ett fåtal turrar för prestationer.

 

Madsen är bäst i världen.. ;) -->Läs nu sarkasmen eury<--

 

Cardplayer verkar ju onekligen inte vara direkt specifika i sina chipcounts.. Ska man våga lita på pokerpages ändå, vore ju fantastiskt att se lirarerik vid ytterligare ett finalbord :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på att Cardplayer säger att det är 207 spelare kvar, men enbart listar exakt 100, och pokerpages säger att det är 202 spelare kvar och listar exakt 202, så skulle jag sätta mina pengar på pokerpages. Dessutom, vis från WSOP, så skulle jag sätta pengarna på pokerpages oavsett... Pokerpages var betydligt snabbare med korrekta resultat än den officiella rapporteören cardplayer (som hade ensamrätt).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...