Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

AAAAAAAAAAAAHH........

Måste bar skriva av mig. Jag vet at det finns andra bad beat trådar som ör önnu värre, men nu ör jag bvara så j###a förbannad, och måste skriva.

Jag sitte rlite och bara kollar på ett Cg på SS, sitter och tittal i ca en kvart, bara för skojs skull, och för att fördriva tiden lite. Jag ser då att det sitter en kille där och trycker med ALLT, precis ALLT. SÅ FORT han har 2 klädda kort på handen går han i princip ALL - IN, Pre - flop. Men iaf, senare betämmer jag mig för att sätta mig där, och går in med ungefär 1000 spänn, vilket faktiskt, (och JÄVLIGT idiotiskt) är nästan hela min lilla bankroll. (Jag vet, jag har OTROLIGT dåligt moneymanagment, även om jag är en okej spelare......) Första handen jag får är Cowboys, KK.

Jag höjer 100, det är bara jag och galningen kvar, han reraisar, som vanligt, jag raisar, han reraiser, oxh så håller de tpå. TIlls båda är All - in. Jag tänkte, han KAn sitta på pocket rockets, AA, men jag trodde inte det, eftertsom han för detta hela tiden, och skulle han sitta på A K, ja, då finns det kanske bara 3 A i leken ändå, så jag körde på. Han visade upp JJ. På floppen kommer bara lankor, jag tänker: yes.......på turn, då kommer hans JÄVLA KNECKT. Fy f#n. Okej, förlåt,, trpkig tråd jag vet, men jag kände att jag var tvungen att skriva av mig. Hej så länge.

PS: Rivern räddade mig inte......