DaPine87 Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 den kända everest potbetbluffen på river i båda? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpeedBooster Postad 29 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 den kända everest potbetbluffen på river i båda? hehe iaf den första Potbetbluffen är en riktig klassike.r Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpeedBooster Postad 29 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 Avslutade precis en stabil session på 50 min. Klockrent spel rakt igenom kändes det som Hand 1: Fi verkar helt klart veta vad han sysslar med. Kollade upp honom i min databas och har 195 händer på honom. SawFlop% 24,62, PreFlopRaise 20 %. Typ lika tight som mig men betydligt aggressivare. Har dock svårt att se att jag leder här. Seat 1: noritaka ( $7.82 ) Seat 2: waveNL ( $289.16 ) Seat 3: schneesi ( $115.62 ) Seat 4: Ce81 ( $89.50 ) Seat 5: _Elofsson_ ( $30.34 ) Seat 6: SpeedBooster ( $94.50 ) _Elofsson_ posts small blind [$0.50]. SpeedBooster posts big blind [$1.00]. ** Dealing down cards ** Dealt to SpeedBooster [ Ks Kc ] noritaka folds waveNL raises [$3.50] schneesi folds Ce81 folds _Elofsson_ calls [$3.00] SpeedBooster raises [$12.00] waveNL raises [$39.00] _Elofsson_ folds SpeedBooster ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpeedBooster Postad 29 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 55 min gejmande nu. Helnöjd med mitt spel. Var dock inte inblandad i några fetare potter men hittade ett fint plus ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rallykalle Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Avslutade precis en stabil session på 50 min. Klockrent spel rakt igenom kändes det som Hand 1: Fi verkar helt klart veta vad han sysslar med. Kollade upp honom i min databas och har 195 händer på honom. SawFlop% 24,62, PreFlopRaise 20 %. Typ lika tight som mig men betydligt aggressivare. Har dock svårt att se att jag leder här. Seat 1: noritaka ( $7.82 ) Seat 2: waveNL ( $289.16 ) Seat 3: schneesi ( $115.62 ) Seat 4: Ce81 ( $89.50 ) Seat 5: _Elofsson_ ( $30.34 ) Seat 6: SpeedBooster ( $94.50 ) _Elofsson_ posts small blind [$0.50]. SpeedBooster posts big blind [$1.00]. ** Dealing down cards ** Dealt to SpeedBooster [ Ks Kc ] noritaka folds waveNL raises [$3.50] schneesi folds Ce81 folds _Elofsson_ calls [$3.00] SpeedBooster raises [$12.00] waveNL raises [$39.00] _Elofsson_ folds SpeedBooster ? Syna, träffa K på flop å sen all in.. Tony G! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpeedBooster Postad 30 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpeedBooster Postad 30 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Kort bra session på 25 min nu. Vann fin pott på drygt 200 dolls med quads mot kåk. Klonken håller i sig! Underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Varför spelar du så grymt korta sessioner? Plussar hur stabilt som helst ju. Spela längre och vinn mer istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpeedBooster Postad 30 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Varför spelar du så grymt korta sessioner? Plussar hur stabilt som helst ju. Spela längre och vinn mer istället? Har svårt att behålla fokus då jag lirar längre sessioner. Har därför satt ett tak på 1h 30 min varje session och ett mål att plussa ett inköp varje session jag lirar. Når jag målet på kortare tid avslutar jag där. Därför har sessionerna blivit så korta på sistone. Men har sånt jäkla flyt just nu så vill inte ändra ett vinnande koncept Är 30 inköp upp sista två veckorna på nl100 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Tycker du gör helt rätt som håller korta sessioner. Gör likadant själv med utmärkt resultat (Nu har jag inte mycket tid för spel iofs) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Har svårt att behålla fokus då jag lirar längre sessioner. Har därför satt ett tak på 1h 30 min varje session och ett mål att plussa ett inköp varje session jag lirar. Når jag målet på kortare tid avslutar jag där. Därför har sessionerna blivit så korta på sistone. Men har sånt jäkla flyt just nu så vill inte ändra ett vinnande koncept Är 30 inköp upp sista två veckorna på nl100 Intressant. Ingen ide jag tror på men. Poker handlar ju om vinstmaximering, och jag vet inte om det bara är jag, men det känns iaf som att flytet o oflytet kommeri jämna vågor. Har man tur så sitter flytet i, och har man otur har det en förmåga att ta ett tag att vända på. Skulle aldrig klara av att sluta efter 50min om jag känner att jag hade flyt Men men, vi är väl alla olika Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpeedBooster Postad 30 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Lång motig session nu på 1h 30 min. Plockade upp många AQ och AK som jag trebettade preflopp och sprang rakt in i stål med. Många misslyckade cont.bett i början av sessionen gjorde att jag ett tag var back ca ett inköp. Lyckades vinna några potter på slutet och ta mig upp på rätt sida plusstrecket iaf. Hand 1: Jaaa. Fold? Wick3d sitter vid 0 med $178,22. SpeedBooster sitter vid 1 med $97. Stephenson sitter vid 2 med $53. PsyGoZocrs23 sitter vid 3 med $40,05. GVL sitter vid 4 med $58,34. Kerlouan sitter vid 5 med $187,19. Dealern sitter vid 0. SpeedBooster lägger en blind på $,50. Stephenson lägger en blind på $1. (SpeedBooster ges Qr Ar.) Före floppen: PsyGoZocrs23 synar med $1. GVL foldar. Kerlouan foldar. Wick3d höjer med $3,50. SpeedBooster höjer med $8. Stephenson foldar. PsyGoZocrs23 foldar. Wick3d synar med $8. Floppen kommer upp Qk Jk 6k. SpeedBooster satsar $18. Wick3d höjer med $32. SpeedBooster ? Hand 2: Här har vi lite tanke bakom spelet. Har suttit tillsammans med fi till vänster om mig vid det här bordet i en dryg timma då den här handen utspelar sig. Han har spelat riktigt aggro och nästan passerat gränsen till att vara dumaggro i vissa potter med svaga händer. Bara att luta sig tillbaks och njuta Griesmeel sitter vid 0 med $98,76. kake65 sitter vid 1 med $134,28. Ibn sitter vid 2 med $71,76. Cooper_ sitter vid 3 med $110,60. SpeedBooster sitter vid 4 med $93. killbear sitter vid 5 med $178,61. Dealern sitter vid 1. Ibn lägger en blind på $,50. Cooper_ lägger en blind på $1. (SpeedBooster ges Ah As.) Före floppen: SpeedBooster synar med $1. killbear höjer med $3,50. Griesmeel foldar. kake65 foldar. Ibn foldar. Cooper_ foldar. SpeedBooster synar med $3,50. Floppen kommer upp 8k Js Kk. SpeedBooster checkar killbear satsar $10,50. SpeedBooster höjer med $22,50. killbear går all-in med $163,61. SpeedBooster går all-in med $55,50. $85,61 skjuts över till killbear. Kortvisning: SpeedBooster visar Ah As. Par i ess - Ah As Kk Js 8k killbear visar Kh Ak. Par i kungar - Kk Kh Ak Js 8k Turnkortet kommer upp 8s. Riverkortet kommer upp 5r. killbear: Två par, kungar och åttor - Kk Kh 8k 8s Ak SpeedBooster: Två par, ess och åttor - Ah As 8k 8s Kk SpeedBooster vinner potten på ($184,50). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpeedBooster Postad 30 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Skön session på 25 min. Bra aggressivt spel på den korta sessionen. Sista handen jag spelade var fan lite halvstörd. Jag floppar färgen med TJc. De tre andra i potten ställer in direkt med sina 30-40 dolls innan det är min tur att agera. Men vad f-n är det frågan om tänkte jag Lite orolig för att vara slagen av högre färg men var tvungen att syna. lethalman73 sitter vid 0 med $14,02. Bountyman sitter vid 1 med $36,17. G-SIDE sitter vid 2 med $40,82. wolanda2 sitter vid 3 med $43,28. gramaccia sitter vid 4 med $39. SpeedBooster sitter vid 5 med $107,50. Dealern sitter vid 4. SpeedBooster lägger en blind på $,50. lethalman73 lägger en blind på $1. (SpeedBooster ges 10k Jk.) Före floppen: Bountyman foldar. G-SIDE höjer med $2,50. wolanda2 synar med $3,50. gramaccia synar med $3,50. SpeedBooster synar med $3. lethalman73 foldar. Floppen kommer upp 5k 9k Ak. SpeedBooster checkar G-SIDE går all-in med $37,32. wolanda2 går all-in med $39,78. gramaccia går all-in med $35,50. SpeedBooster synar med $39,78. Kortvisning: SpeedBooster visar 10k Jk. Flush, Ess högt - Ak Jk 10k 9k 5k G-SIDE visar 9s As. Två par, ess och nior - Ak As 9k 9s 5k wolanda2 visar Ah Ar. Triss i ess - Ak Ah Ar 9k 5k gramaccia visar 5r Qk. Par i femmor - 5k 5r Ak Qk 9k Turnkortet kommer upp 7h. Riverkortet kommer upp 6s. G-SIDE: Två par, ess och nior - Ak As 9k 9s 7h wolanda2: Triss i ess - Ak Ah Ar 9k 7h gramaccia: Par i femmor - 5k 5r Ak Qk 9k SpeedBooster: Flush, Ess högt - Ak Jk 10k 9k 5k SpeedBooster vinner potten på ($154,41). SpeedBooster vinner potten på ($5,24). SpeedBooster vinner potten på ($4,73). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpeedBooster Postad 31 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 En jobbig session nu på 1h 10 min som gick mkt upp o ner. Började stabilt med att vinna några mindre potter så var 70-80 upp ganska snabbt. Sen åkte jag på några tragiska utdragningar. Bland annat blev jag all in med 99 på 8 hög flopp. Fi prickar runner runner färg med sin K8 suck. Tvingades lägga monster ett par fånger också efter att ha tryckt in en hel del cash i potterna. Men kändes dock som korrekta beslut allihop. Var då back lite över ett inköp helt plötsligt innan vändningen kom. Vann fin pott på drygt $250 dolls med KK. Blev ai på flopp mot FIs AK utan drag...Fattar inte vad han höll på med riktigt. Skönt att det blev en plussession till slut. Kändes som att sviten höll på brytas ett tag Den här handen är jag riktigt nöjd med. Kände att det var läge att reppa kungen då den dök upp på turn. Bara att garva då fi visar upp sina damer hezzze sitter vid 0 med $98,60. darean sitter vid 1 med $63,76. boss74 sitter vid 2 med $10,11. SpeedBooster sitter vid 3 med $100,80. yoda666 sitter vid 4 med $111,90. Jsacromoni sitter vid 5 med $91,88. Dealern sitter vid 3. yoda666 lägger en blind på $,50. Jsacromoni lägger en blind på $1. (SpeedBooster ges Ak Js.) Före floppen: hezzze synar med $1. darean synar med $1. boss74 foldar. SpeedBooster höjer med $5. yoda666 synar med $5,50. Jsacromoni foldar. hezzze foldar. darean synar med $5. Floppen kommer upp 6k 9k 6r. yoda666 checkar darean checkar SpeedBooster satsar $15. yoda666 foldar. darean synar med $15. Turnkortet kommer upp Kh. darean satsar $1. SpeedBooster höjer med $52. darean foldar, visar Qr Qs. $52 skjuts över till SpeedBooster. SpeedBooster döljer korten SpeedBooster vinner potten på ($49,92). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpeedBooster Postad 31 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Har lirat i två omgångar ikväll. Internet jävlades så vart tvungen att avbryta ett tag för att sedan fortsätta. Grymt störande. Blev tot 2h 20 min gejmande. Verkligen noll flyt. Ett par jobbiga utdragningar som sved. Men men that´s poker. I stort sett nöjd med hur jag spelade ikväll ändå. Bluffade bort ett halvt inköp mot en fisk just i början lite onödigt. Annars var problemet mest att jag inte fick speciellt bra utdelning på mina bra träffar. Lyckades med en rätt skön bluff. Tror killen blev lite tiltad här då jag visade upp bluffen. Nollade nämligen honom senare med 99 mot 66 i en 200 pott hehe ai på turn.. Stephenson sitter vid 0 med $44,60. funki_deliko sitter vid 1 med $90. YoungChuck sitter vid 2 med $97,82. scrieumes sitter vid 3 med $13,95. Jsacromoni sitter vid 4 med $171,15. SpeedBooster sitter vid 5 med $102. Dealern sitter vid 3. Jsacromoni lägger en blind på $,50. SpeedBooster lägger en blind på $1. funki_deliko lägger ej en blind (SpeedBooster ges Ar Qr.) Före floppen: Stephenson foldar. YoungChuck foldar. scrieumes foldar. Jsacromoni höjer med $3,50. SpeedBooster höjer med $7,50. Jsacromoni synar med $7,50. Floppen kommer upp 10k 10h 7s. Jsacromoni satsar $11. SpeedBooster höjer med $22. Jsacromoni foldar. Postar ett par händer här som ni gärna får kommentera. Hand 1: Hur hade ni gjort? Ingen read på fi. SpeedBooster sitter vid 1 med $124,33. junngle sitter vid 2 med $83. MrGurraN sitter vid 3 med $147,45. Ghostnight sitter vid 4 med $141,16. hijomio83 sitter vid 5 med $125,84. Dealern sitter vid 3. Ghostnight lägger en blind på $,50. hijomio83 lägger en blind på $1. (SpeedBooster ges Kh Qh.) Före floppen: SpeedBooster höjer med $3. junngle synar med $4. MrGurraN foldar. Ghostnight synar med $3,50. hijomio83 foldar. Floppen kommer upp Jr Qr Kk. Ghostnight checkar SpeedBooster satsar $10. junngle synar med $10. Ghostnight höjer med $25. SpeedBooster ? Hand 2: Hur spela rivern? Känns som att jag har bästa handen och fi möjligen missat sitt drag. Checka och hoppas på att fi bluffar bort sig eller betta ut? the-worm sitter vid 0 med $107,28. Mr_Ace_Ass sitter vid 1 med $102,64. SpeedBooster sitter vid 2 med $156,08. zeppie18 sitter vid 3 med $108,50. NICOVEGAS sitter vid 4 med $219,52. Sampaio sitter vid 5 med $10. Dealern sitter vid 3. NICOVEGAS lägger en blind på $,50. Sampaio lägger en blind på $1. (SpeedBooster ges As Ah.) Före floppen: the-worm synar med $1. Mr_Ace_Ass foldar. SpeedBooster höjer med $4. zeppie18 synar med $5. NICOVEGAS foldar. Sampaio foldar. the-worm foldar. Floppen kommer upp Qk Jk 3r. SpeedBooster satsar $10. zeppie18 synar med $10. Turnkortet kommer upp 10h. SpeedBooster satsar $22. zeppie18 synar med $22. Riverkortet kommer upp 4r. SpeedBooster ? Hand 3: Ingen read här heller. Bonde sitter vid 0 med $131,88. InYourAce sitter vid 1 med $102,09. Megatex sitter vid 2 med $16,84. sashstar sitter vid 3 med $104,84. SpeedBooster sitter vid 4 med $107,08. Immo-Tep sitter vid 5 med $61,52. Dealern sitter vid 0. InYourAce lägger en blind på $,50. Megatex lägger en blind på $1. (SpeedBooster ges Ak Qh.) Före floppen: sashstar synar med $1. SpeedBooster höjer med $4. Immo-Tep foldar. Bonde foldar. InYourAce foldar. Megatex foldar. sashstar synar med $4. Floppen kommer upp 10s 7k Qs. sashstar checkar SpeedBooster satsar $9. sashstar höjer med $13. SpeedBooster ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpeedBooster Postad 31 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Månaden började riktigt tungt. Spelade dåligt och flytet saknades. Sen drog jag till Gran Canaria i två veckor så fick ett välbehövligt uppehåll från pokern. Kom tillbaks och pokern kändes genast mkt roligare. Avslutar månaden riktigt starkt och plussar ca 33 inköp på NL100 från det att jag kom hem på drygt 30 speltimmar Resultat: +$2820 Speltid: 38h Timlön: $74,2 Har börjat mata in händerna jag spelar på everest i PO nu också. Tot. 14595 händer inmatade. Saw Flop %: 24.52 BB/100 Hands: 10,51 Pre Flop Raise %: 7,34 Känns som rätt hyffsade stats ändå lr? Har som sagt lirat 8 bord samtidigt på sistone. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 1 Februari , 2007 Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 Månaden började riktigt tungt. Spelade dåligt och flytet saknades. Sen drog jag till Gran Canaria i två veckor så fick ett välbehövligt uppehåll från pokern. Kom tillbaks och pokern kändes genast mkt roligare. Avslutar månaden riktigt starkt och plussar ca 33 inköp på NL100 från det att jag kom hem på drygt 30 speltimmar Resultat: +$2820 Speltid: 38h Timlön: $74,2 Har börjat mata in händerna jag spelar på everest i PO nu också. Tot. 14595 händer inmatade. Saw Flop %: 24.52 BB/100 Hands: 10,51 Pre Flop Raise %: 7,34 Känns som rätt hyffsade stats ändå lr? Har som sagt lirat 8 bord samtidigt på sistone. Snyggt! Angående statsen så limpar du sjuuuuukt mycket, försök att nästan alltid raisa när du är först in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 1 Februari , 2007 Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 Helt galna limpstats ju Fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpeedBooster Postad 1 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 Snyggt! Angående statsen så limpar du sjuuuuukt mycket, försök att nästan alltid raisa när du är först in Helt galna limpstats ju Fisk hehe ok Vad har ni för PFR%? Då jag lirar 8 bord som jag gör nu blir det lite mer limp än vanligt. Men känns samtidigt som att jag kontrollerar den spelstilen bättre än då jag sitter och raisar hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 1 Februari , 2007 Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 hehe ok Vad har ni för PFR%? Då jag lirar 8 bord som jag gör nu blir det lite mer limp än vanligt. Men känns samtidigt som att jag kontrollerar den spelstilen bättre än då jag sitter och raisar hela tiden ligger på mellan 13-15% och VP$IP på 22-23. Och då tycker jag ändå att jag har mkt agressivitet kvar att finna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpeedBooster Postad 1 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 ligger på mellan 13-15% och VP$IP på 22-23. Och då tycker jag ändå att jag har mkt agressivitet kvar att finna. OK. Är inte så hemma på PT beteckningarna. Vad är det VP$IP står för? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpeedBooster Postad 1 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 kan det vara då man frivilligt stoppar in pengar i potten kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpeedBooster Postad 1 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 Börjar månaden med en plussession Lirade bara ca 20 min men var ändå inblandad i ett par intressanta potter. Skön bluff här. Kändes inte som att fi satt på ett ess så var tvungen att testa SpeedBooster sitter vid 0 med $98,50. aurelienrun sitter vid 1 med $24,54. crazy_cow sitter vid 2 med $100. Misbehave sitter vid 3 med $114,50. MALBASNI sitter vid 4 med $51,14. accros sitter vid 5 med $68,12. Dealern sitter vid 0. aurelienrun lägger en blind på $,50. crazy_cow lägger en blind på $1. (SpeedBooster ges 7r 8r.) Före floppen: Misbehave foldar. MALBASNI foldar. accros foldar. SpeedBooster höjer med $3. aurelienrun foldar. crazy_cow höjer med $8,50. SpeedBooster synar med $8,50. Floppen kommer upp Ah 5k Ar. crazy_cow satsar $18. SpeedBooster höjer med $18. crazy_cow foldar. $18 skjuts över till SpeedBooster. SpeedBooster döljer korten SpeedBooster vinner potten på ($59,04). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpeedBooster Postad 1 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 50 min gejmande nu. Började stabilt sen överspelade jag AT nå frukansvärt och torskade ett inköp lite önödigt. Dapine och Jeppann. Ni har haft ett visst inflytade på mitt spel idag verkar det som. PFR på 10,66 % hittills idag lol. Här är AT handen jag skrev om. Fick för mig att trebetta den pre flopp. Blir lite orolig då fi kallsynar floppen. Känns som att han mkt väl kan sitta på JJ/QQ och ja...vetifan vad jag gör. Får typ för mig att han ska kunna lägga den på turn men vafan. Det är ju everest TILT! Svartis sitter vid 0 med $165,08. Pupe75 sitter vid 1 med $184,23. Chennieboy sitter vid 2 med $140,20. Reinout sitter vid 3 med $111,94. SpeedBooster sitter vid 4 med $102,72. Red_Devil_VT sitter vid 5 med $16,18. Dealern sitter vid 5. Svartis lägger en blind på $,50. Pupe75 lägger en blind på $1. (SpeedBooster ges 10s As.) Före floppen: Chennieboy foldar. Reinout höjer med $2,50. SpeedBooster höjer med $8,50. Red_Devil_VT foldar. Svartis foldar. Pupe75 foldar. Reinout synar med $8,50. Floppen kommer upp 10r 8r 6s. Reinout checkar SpeedBooster satsar $18. Reinout synar med $18. Turnkortet kommer upp 7h. Reinout checkar SpeedBooster satsar $61,50. Reinout går all-in med $81,94. SpeedBooster går all-in med $11,22. $9,22 skjuts över till Reinout. Kortvisning: Reinout visar Jr Jh. Par i knektar - Jr Jh 10r 8r 7h SpeedBooster visar 10s As. Par i tior - 10r 10s As 8r 7h Riverkortet kommer upp 6h. SpeedBooster: Två par, tior och sexor - 10r 10s 6s 6h As Reinout: Två par, knektar och sexor - Jr Jh 6s 6h 10r Reinout vinner potten på ($203,94). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LongAgo Postad 1 Februari , 2007 Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 Något överspelad AT ja Vad gäller pfr så förutspråkar jag ännu högre, aggresiviteten är det som betalar av sig, det finns säkert riktlinjer på vad man skall ha generellt, dock så ligger min och härjar mellan 15-22 per session och bord, beroende på antalet nötpeddlare vid borden. Många nötpeddlare, högre pfr% för att bringa in action i spelet, de börjar tillslut syna ner en med mellanpar och tpnk osv. Är bordet packat med synmaskiner och tomtar, sänker jag min pfr betydligt och kan ligga nere runt 8-10, och spelar nästan på gränsen till weaktight. Detta spel funkar fint för mig, sålänge man vet när man skall folda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts