Gå till innehåll

NLT - Trn, 23/1, SCOOP, 24h, post-game snack!

Recommended Posts

• Svars 60
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Eftersom jag åkt ut 4 av mina 5 senaste gånger på Klubben med JJ borde jag helt enkelt sluta spela den. Tänkte att idag måste det ju vara min tur att äntligen vinna med den handen. Raisar upp får omslag o callar. Uppe mot AK som får in en K på river. Tack o hej...

Hatar JJ

Postad

Usch vad surt sätt att åka ut... Limpar in med 34s, och floppar mycket glädjande A25 utan färgdrag. Man blir inte mindre glad när FingerFox och Hickmott går all in innan mig, och jag synar självklart. FingerFox har 55 på handen och får kåken när ännu ett ess kommer på turn. *grr* :P

Postad

Känner för att avreagera på något sätt :-) borde inte ha spelat idag överhuvudtaget... Synade 88:ans all-in pre-flop med KK och förlorade. Handen efter är jag ganska short-stacked och försöker sno tillbaka med 66 från blindar och någon limpare, och blir synad med QQ av en som sitter i bättre position. Jag vinner naturligtvis inte...

*sparkar lite barnsligt på en kudde*

Postad

Raol har kul vid vårt bord..först synar han min all-in när jag är short..han visar A7 mot min QJs...flopp A7x turn K river T ...handen efter synar han ytterligare en short all-in med AQ mot A3 shorten floppar 3an..

Postad
Raol har kul vid vårt bord..först synar han min all-in när jag är short..han visar A7 mot min QJs...flopp A7x turn K river T ...handen efter synar han ytterligare en short all-in med AQ mot A3 shorten floppar 3an..

:evil::evil::evil:

:(

Jo.. jobbigt asså...