Flesh2Flesh Postad 23 Januari , 2005 Rapport Postad 23 Januari , 2005 Expekts 3$- 1500k Garanteed tävling. 100 spelare kvar av 480 och jag ligger 11:a. Nivån ligger på 400/800. Jag vet att jag spelade handen sjuuukt dåligt men jag behöver hjälp för att utveckla mitt spel Jag har som sagt A9o 9 spelare - tight spel, pre-flop höjningar synas sällan. Jag på BB, fi på knappen, vi är lika stora 27k. Preflop all foldar utom fi. fi raise 2400 jag raise 3500 fi called 1700 Flop: 5hQhAs jag bet 12000 fi went all-in jag callar Turn: 7s River: Kh fi visar up AKo - AAKKQ, jag AAKQ9 * RP - QoS * Citera
Hjort Postad 23 Januari , 2005 Rapport Postad 23 Januari , 2005 Preflopp så måste du ju antingen höja så mycket att han kan lägga sig eller bara syna och ta det spelet på floppen istället. På floppen så kommer din motståndare ha riktigt svårt att syna ett 12k-bet med en sämre hand än din, och han kommer antagligen inte lägga särskilt många bättre händer. Så jag gillar inte det något vidare. Jag hade nog föredragit att bara syna och beta ut på floppen så gott som oavsett vilka kort som kom. Citera
Flesh2Flesh Postad 23 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2005 Tack för responsen. Anser också att 12k bettet är största felet. Har tänkt på handen lite mer och nog kommit fram till att jag inte borde ha försvarat. Hans bet är lite för stort för en vanlig blind-stealing känns det som. Citera
Recommended Posts