tapout Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2006 Tycker ni det har blivit bättre eller sämre värde på exempelvis Partys FL 5/10 bord nu när amerikanerna är borta, eller är det som vissa säger till och med bättre? Tipsa gärna om sajter ni föredrar att spela FL på just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2006 Tycker faktiskt inte livet utan amerikaner på Party har blivit så hemskt. Svenskar, israeler, brasilianare, portugiser och tyskar är precis lika soppiga i snitt som amerikanerna var. Största skillnaden är väl att antalet bord har halkat ner på en löjligt låg nivå och dom envisas med att köra en massa jackpotbord... När det gäller alternativ är det väl främst Stars som gäller antar jag, men även där är trafiken lite sissådär dagtid plus att det inte är skattefritt... Blir väl att avvakta några veckor och se vart amerikanerna tänkte ta vägen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tapout Postad 15 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 Oktober , 2006 Jag är inne på samma bana som dig, alla klagar över hur hemskt Party har blivit, men jag tycker inte det... Förutom antal bord som du också påpekade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2006 Förhållandet fisk/haj är lika bra (om inte bättre) än tidigare. Däremot är det inte lika gott om bord att välja på. Jag byter till en kombination av full tilt och Stars (och lite WPEX då och då). Vi får se om jag fastnar på en av dem till slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2006 FTP är ju ganska offensiva, så det finns ju en möjlighet att många amerikaner hittar dit. Har spelat en del FR på Stars och jag tycker knappast att motståndet där är bättre än Party, snarare lite tightare, men det är en ganska enkel anpassning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miami Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2006 5/10 igår kväll var inte bra tyckte jag. T.ex satt jag med en 30/60 kille på två bord, och det var bara en som jag känner. Många av hajarna på 5/10 är regulars på högre nivåer men som hoppar ner nu när det är så få bord igång på högre limits. Jag tänker köra som morberg, en liten sitecoctail. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2006 5/10 igår kväll var inte bra tyckte jag. När flyttade du upp till 5/10? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miami Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2006 5/10 igår kväll var inte bra tyckte jag. När flyttade du upp till 5/10? Nu i oktober, har kört mkt HU £2/4 och $4/8 och plussat rakt ut. 6max backar jag rakt ut istället. Funderar på att lägga ner allt spel där det är fler än 4 med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts