Shahin86 Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Jag - Sit_Winalot9 9-17 Jag - p2ryan 10-17 Jag - teacuppoker 10-18 Jag - NJbds 11-18 Jag - p2ryan 12-18 Jag - teacuppoker 12-19 Jag - teacuppopker 13-19 Jag - vui qua di 13-20 Jag - teacuppoker 13-21 Jag - thekid08 13-22 Jag - teacupppoker 14-22 Jag - teacuppoker 15-22 2 raka... såklart det vänder nu, dock fortfarande storback, torskade alla 5k (= Editzering; Man kan grinda ihop en Aston Martin på ca 4-5 månader tror jag. Dock kan man busta på kuppen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flexnip Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Jag - Sit_Winalot9 9-17 Jag - p2ryan 10-17 Jag - teacuppoker 10-18 Jag - NJbds 11-18 Jag - p2ryan 12-18 Jag - teacuppoker 12-19 Jag - teacuppopker 13-19 Jag - vui qua di 13-20 Jag - teacuppoker 13-21 Jag - thekid08 13-22 Jag - teacupppoker 14-22 Jag - teacuppoker 15-22 2 raka... såklart det vänder nu, dock fortfarande storback, torskade alla 5k (= Editzering; Man kan grinda ihop en Aston Martin på ca 4-5 månader tror jag. Dock kan man busta på kuppen. vad menas med siffrorna , (får skylla på att jag är trött) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 resultat likt en fotbollsmatch Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Det är lugnt... fick förklara det ett antal gånger senaste. Den första siffran står för antal vunna matcher. Den andra för antal förlorade. Och det är totalt mot alla. Står det 8-3 har jag 8 vunna 3- förlorade totalt. Inte 8-3 totalt mot den personen. Hm... hoppas du förstod. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungXerxes Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Jag - Sit_Winalot9 9-17Editzering; Man kan grinda ihop en Aston Martin på ca 4-5 månader tror jag. Dock kan man busta på kuppen. Kan det väl vara värt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeadLess- Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Jag - Sit_Winalot9 9-17Editzering; Man kan grinda ihop en Aston Martin på ca 4-5 månader tror jag. Dock kan man busta på kuppen. Kan det väl vara värt? beror väl på hur mycket han bustar för Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 fy fan shahin du anar inte va nära ja var att firra AQ vs 44! Lyckades ropa ut esset, ställer ölen åt sidan o skriker dam för kung o fosterland men missade... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungXerxes Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Jag - Sit_Winalot9 9-17Editzering; Man kan grinda ihop en Aston Martin på ca 4-5 månader tror jag. Dock kan man busta på kuppen. Kan det väl vara värt? beror väl på hur mycket han bustar för Det svider väl lika mycket hur mycket man blir av med när man blir av med allt? Hade jag bustar hus och hem värt några tiotusenlappar hade jag blivit riktigt knäckt. Antagligen lika knäckt som Shahin om han bustar hela sin rulle. Fast vi hade nog båda blivit riktigt glada om vi fått en Aston Martin som tack för besväret. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toan Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Har du inte funderat på någon ny SNG-utmaning? Den förra var ju riktigt spännande. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 fy fan shahin du anar inte va nära ja var att firra AQ vs 44! Lyckades ropa ut esset, ställer ölen åt sidan o skriker dam för kung o fosterland men missade... En bra railare måste kunna ropa bort fyrorna också... Du har lite kvar o lära isf! (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Har du inte funderat på någon ny SNG-utmaning? Den förra var ju riktigt spännande. En ny utmaning eventuellt. HU SnG går inte eftersom b2b dels inte har högt nog för att jag ska orka spela och dessutom har dom knappt trafik på 100/200 euros. Vi skulle fixat en vanlig HU CG utmaning 5/10 i en månad men det blev inte riktigt av pga vissa grejer. Kanske kommer senare. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Kanske dum fråga, men måste du inte betala en jävla massa skatt på Pokerstars pengarna du cashar ut? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeadLess- Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Jag - Sit_Winalot9 9-17Editzering; Man kan grinda ihop en Aston Martin på ca 4-5 månader tror jag. Dock kan man busta på kuppen. Kan det väl vara värt? beror väl på hur mycket han bustar för Det svider väl lika mycket hur mycket man blir av med när man blir av med allt? Hade jag bustar hus och hem värt några tiotusenlappar hade jag blivit riktigt knäckt. Antagligen lika knäckt som Shahin om han bustar hela sin rulle. Fast vi hade nog båda blivit riktigt glada om vi fått en Aston Martin som tack för besväret. om bilen kostar 2millar och han torskar 5 millar ser jag inte värdet i det... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Kanske dum fråga, men måste du inte betala en jävla massa skatt på Pokerstars pengarna du cashar ut? Ingen dum fråga faktiskt. Man skiter i o casha ut bara. Problem solved Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 lillriggen i 5kn Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toan Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Har du inte funderat på någon ny SNG-utmaning? Den förra var ju riktigt spännande. En ny utmaning eventuellt. HU SnG går inte eftersom b2b dels inte har högt nog för att jag ska orka spela och dessutom har dom knappt trafik på 100/200 euros. Vi skulle fixat en vanlig HU CG utmaning 5/10 i en månad men det blev inte riktigt av pga vissa grejer. Kanske kommer senare. Kul, ser fram emot en eventuell ny utmaning. HU SNG på stars är inte ett alternativ? Tråkig utgång i 5k-turren, btw. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungXerxes Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Kan det väl vara värt? om bilen kostar 2millar och han torskar 5 millar ser jag inte värdet i det... Det var en touch av ironi inbakat där. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeadLess- Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Kan det väl vara värt? om bilen kostar 2millar och han torskar 5 millar ser jag inte värdet i det... Det var en touch av ironi inbakat där. För trött för att uppfatta ironi just nu så du får ursäkta Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Har du inte funderat på någon ny SNG-utmaning? Den förra var ju riktigt spännande. En ny utmaning eventuellt. HU SnG går inte eftersom b2b dels inte har högt nog för att jag ska orka spela och dessutom har dom knappt trafik på 100/200 euros. Vi skulle fixat en vanlig HU CG utmaning 5/10 i en månad men det blev inte riktigt av pga vissa grejer. Kanske kommer senare. Kul, ser fram emot en eventuell ny utmaning. HU SNG på stars är inte ett alternativ? Tråkig utgång i 5k-turren, btw. Alternativ o alternativ.. Vill inte diskutera kontrakt/överenskommelser, men jag kommer nog lira en eventuell ny utmaning för Heypoker. Samtidigt spelar jag för martinspoker i ett par månader till. Får vänta o se. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 MULTITABLAR SAJTER NU OCKSÅ.. fl PÅ SS, bättre rail. orkar inte fixa botr caps (= Eller inte, dom sitter alltid ut mot mig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sutare Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 MULTITABLAR SAJTER NU OCKSÅ.. fl PÅ SS, bättre rail. orkar inte fixa botr caps (= Så det var DU som klonka ut JJ på AKJ99 brädan med 99 häromdagen i en 100k pott? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Floppen var AK9.... Bet pot syn... turn J.. check check river 9 bet raise all in. Han får skylla sig själv Edit; Han vann 85k pott med k hög... Jag spelade bättre, förtjänade o vinna till slut (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sutare Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Floppen var AK9.... Bet pot syn... turn J.. check check river 9 bet raise all in. Han får skylla sig själv Haha, fick för mig att det var tvärtom, att det var du som var JJ snubben men så har jag läst om dina klonkskills och plötsligt gick det upp för mig... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sutare Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Går inte så bra nu? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Nej.. torskade 3e raka 5k hu när jag har han all in 2 ggr me coinflip för vinst. La ner statistiken för jag mår dåligt av o se den, typ aldrig haft så dåliga resultat. /= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts