snooker Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 För er som inte vet vad omg betyder så e det alltså omnipotent guldfisk. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 ...the trigger alltså. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snooker Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Tilta loss igår på att jag försökta logga på neteller.. Fick det trevliga meddelandet att kontot var closed.. Ringde supporten.. Dom sa att det var ingen fara bara en bug .. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snooker Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Gjorde det fick nästan syn av fi med AJxx. Lite otur att jag inte får hans stack där (800E) tyckte jag.. Börja kalla han för bra spelare/tightarse,anti fisk i chatten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Skönt att ni försöker vara roliga iaf... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snooker Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Tack Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Gjorde det Jag pratar inte om poker. Pull the trigger Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snooker Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Ok det var snällt sagt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Fick den av parre en gång, ville bara bli av med den. Sorry om du hamnade i vägen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snooker Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Det är ok hade väst på mig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esperit Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 snooker, nickar du bobbyfisher2 på blip möjligtvis? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Fick den av parre en gång, ville bara bli av med den. Sorry om du hamnade i vägen. Men loool... Det är bara n0000bs som loggar off life, vi riktiga pros får ping timeout istället... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Okej, det här är en postteknik jag har väntat länge på att få använda: snooker, nickar du bobbyfisher2 på blip möjligtvis? Bertine Zetlitz FYB Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Fixed Your Butt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hefo Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 På tal om LPH: LBJ, LBJ, how many kids did you kill today? Och så en liten historiequiz. LBJ är... 1. Liten Bakis Juice, HeFos favoritdryck dagen efter Sviten (ofta innehållande alkohol) X. Lyndon B Johnson, USAs president 1969-1974 eller 2. Latvian Backdoor Justice? När Parre degar in med 89 mot KK preflop och hittar brädan AK5 6 7? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Beat: Jag fick ett brev från folkspel idag. Undertecknat av nån tomte. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hefo Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Beat: Jag fick ett brev från folkspel idag. Undertecknat av nån tomte. Tomten är Leif Flatow, VD på Folkspel. Grattis, du är en lycklig kund på bingolotto.se och snart en vinnare! /Bingo-HeFo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 20 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 snooker, nickar du bobbyfisher2 på blip möjligtvis? LOL. Nh, wp. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddie Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Grindar ni inte idol ? Markus Äger! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Jag vill också tatuera in en varmkorv på underarmen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddie Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Jag vill också tatuera in en varmkorv på underarmen. Been there, done that! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snooker Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 "snooker, nickar du bobbyfisher2 på blip möjligtvis? " you lost me.. nej det är inte jag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hefo Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Grindar ni inte idol ? Markus Äger! Klart man gör. Han var skitbra. Cissi gjorde en grym version av en bra låt. Danny och Felicia - boooring. Linda sjöng falskt och slaktade Green day. Snäckan är en parodi på sig själv. Johan var grym i rockkostym... Han har nåt som väcker mina moderskänslor. =) Just det - Erik glömde jag. Kanske ett tecken på att han är totalt intetsägande. Tror Felicia ryker idag faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hefo Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Men orka kontaminera den här dagboken med pokersnack. Amen boy! Men en sexling? Seriously?? Kör lite system och toka till det lite. En trippel med lite saftigare odds på ett par matcher? Krydda en hyfsat säker lapp med nån hockeymatch... Djurgården eller Malmövinst borta? Bra odds. Eller Halmstad hemma mot äckelgnaget... de kanske börjar bli stressade. Ännu bättre; Everton kan ju åka på råklonk av Sheffield. Var inte så tråkig nu! Spela som du gör vid cashbordet mannen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omduvoresomjag Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Grindar ni inte idol ? Markus Äger! Tror Felicia ryker idag faktiskt. Stila er, hon ska ingenstans. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts