Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Sedan en tid tillbaka har jag en del problem med inloggningen på pokerforum.nu (har även testat att använda poker.se, men det blir samma problem där). Jag klickar alltid för "logga in mig automatiskt" men nuförtiden glömmer den ofta bort min inloggning. Ibland har jag blivit utloggad under tiden att jag skriver ett meddelande.

När jag loggar in igen stämmer inte heller markeringen av vilka trådar som är lästa/olästa. Ofta ser jag inga nya inlägg alls fastän jag vet att jag nyss hade massor av olästa.

Är det någon som haft liknande problem och har några tips? Har testat att rensa alla cookies men det hjälpte inte (använder f.ö. Firefox om det kan spela nån roll). Om det bara är jag som har problemet känns det ju trots allt som att problemet ligger på min dator, men om det är fler som rapporterar samma sak kanske QoS kan kolla upp saken.

Postad

Det den inte så stabila sessionshanteringen i phpBB som strular. :(

Pröva gärna med IE om det funkar där.

Det går att lösa genom att tvinga sessionen att sluta larva sig. ;)

Jag PMar dig så prövar vi lite. :)

- QoS

Postad

Jag har samma problem med vilka trådar och inlägg jag har läst, vissa gånger är det inga nya trådar då jag vet att det är det och ibland då jag har läst dem så avmarkeras de inte.